پشت پرده فضاسازی صهیونیستها علیه ایران

استاد علوم سیاسی دانشگاه قاهره هدف رژیم صهیونیستی از فضا سازی ضد ایران را گرفتار کردن آمریکا در جنگ علیه این کشور و سرپوش گذاشتن بر یهودی سازی قدس و نقض حقوق فلسطینی ها دانست.

دکتر “حسن نافعه” در گفت و گو با شبکه خبری العالم ، سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل درباره برنامه هسته ای ایران را تکراری عنوان کرد و گفت: تنها نکته مهم آن تعیین خط قرمز برای غنی سازی اورانیوم درایران بود.

وی اظهار داشت: نتانیاهو در صدد است با وادار کردن رقبای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به اتخاذ سیاستی جدید ضد ایران، آمریکا را در حمله به این کشور گرفتار کند.

نافعه افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اکنون مطمئن شده است که هیچ کس در آمریکا نمی تواند برای مشارکت در جنگ علیه ایران چراغ سبز را روشن کند.

حسن نافعه خاطرنشان کرد که هدف رژیم صهیونیستی  از فضا سازی ها دو چیز است: نخست گرفتار کردن آمریکا با استفاده از فرصت رقابت بر سر ریاست جمهوری این کشور؛ دوم جریان سازی درباره خطر ایران به منظور سرپوش گذاشتن بر یهودی سازی قدس و نقض حقوق فلسطینی ها.

استاد علوم سیاسی دانشگاه قاهره تاکید کرد که رژیم صهیونیستی اساسا نمی خواهد ایران به فن آوری هسته ای دست پیدا کند، بنابراین حتی اگر این رژیم ۱۰۰ درصد اطمینان یابد که ایران هیچ گونه برنامه نظامی هسته ای ندارد و قصد ندارد بمب بسازد، دست از اقدامات تحریک آمیز خود بر ضد ایران برنخواهد داشت.

نافعه ادامنه داد: جمهوری اسلامی ایران نیز مصمم است در کسب فن آوری هسته ای با مقاصد صلح آمیز تا بیشترین حدی که می تواند پیشرفت کند، و دستیابی به این هدف نیازمند غنی سازی اورانیویم است.

وی درباره ادعای نتانیاهو مبنی بر این که زمان برای راه حل دیپلماتیک برای موضوع هسته ای ایران رو به پایان است، گفت: منظور نتانیاهو این است که برنامه ایران به حدی از پیشرفت رسیده است که برای  این رژیم خطر محسوب می شود، بنابر این ممکن است این امر نتانیاهو را به برداشتن گام هایی وادار کند که آینده رژیم صهیونیستی را تحت تاثیر قرار دهد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.