پشت پرده پروژه ی سازمانهای صهیونیستی توسط نغمه عابدینی!+تصویر

۱۶خردادماه،

پروژه متحد کردن دسته‌های از هم گسیخته مسیحیت تبشیری، به بهانه دستگیری سعید عابدینی توسط نغمه پناهی و بعضی از نزدیکان سعید عابدینی در خارج از کشور با تحریک احساسات.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش نغمه پناهی همسر سعید عابدینی، به همراه وکیل آمریکایی خود به ژنو رفته است و پرونده سعید عابدینی را روز دوشنبه به شورای حقوق بشر سازمان ملل ارائه خواهد کرد و از سازمان ملل درخواست برای آزادی این کشیش زندانی درخواست می‌کند.
سعید عابدینی نماینده سازمان‌های صهیونیستی در ایران هم‌اکنون به سبب همکاری‌های تشکیلاتی و سازمان یافته، با سرویس‌های اطلاعاتی ـ جاسوسی امریکا، سازمان‌های مسیحیت صهیونیستی و فعالیت‌های زیر زمینی و سیاسی در زندان به سر می‌برد.

نغمه پناهی و تیم همراهش که از اقوام سعید عابدینی می‌باشند، تلاش می‌کنند تا با هدایت جرج وود، رئیس مجامع جهانی خدا و رئیس سابق تیم اجرائی AG (متعلق به شورای مرکزی تبشیر و سازمان‌های صهیونیستی) و با دیدارهای متعدد با مسیحیان کشورهای مختلف و همچنین برگزاری نشست‌های خبری در شبکه‌های فاکس نیوز، سی‌ان‌ان، بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا و رسانه‌های مسیحیت تبشیری، پروژه متحد کردن دسته‌های از هم گسیخته مسیحیت را  با بهانه دستگیری سعید عابدینی کلید بزنند و با تحریک احساسات این اشخاص اعتراض‌های به اصطلاح صلح‌آمیز برقرار نمایند و فشارهای حقوق بشری و دیپلماسی را از طریق کشورهای مختلف را بر ایران افزون نمایند.

سعید عابدینی و نغمه پناهی در دیدار با جرج وود رئیس مجامع جهانی خدا:


نغمه عابدینی در یک مصاحبه اختصاصی با فاکس‌نیوز، گفت: «او مدت بسیاری در آن زندان وحشتناک مانده است. او هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته است. موضوع فقط سعید نیست، تعداد بسیاری از اشخاص در زندان به سبب عقایدشان بازجویی می‌شوند.»

این در حالی است که سعید عابدینی به سبب فعالیت‌های امنیتی، جاسوسی و همکاری با سازمان سیا و مشارکت با گروهای خرابکاری در کشور دستگیرشده است.

جوردن سکولو، مدیر مرکز آمریکایی قانون و عدالت(سازمانی که نماینده خانواده سعید در آمریکاست)، می‌گوید: «گزارش نغمه از سرکوب مسیحیان در ایران، تأثیر بسیاری داشته است.» سکولو به همراه نغمه به ژنو رفته است تا در بیست و سومین نشست عمومی شورای حقوق بشر سازمان ملل، شرکت کند. این مرکز آمریکایی، هفته قبل با مقامات وزارت امور خارجه آمریکا ملاقات کرد و خواستار فشار دیپلمات‌های آمریکایی نسبت به آزادی عابدینی شد.

نغمه پناهی به همره دوناهو رئیس هیئت نمایندگی امریکا در ژنو:

 

 نغمه پناهی به همراه تیفانی نوئل:


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.