پشت پرده چاقوکشی در مسابقات کشتی

۱۹م اسفند ،

روز قبل در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور یکی از تماشاگران با چاقو یکی از کشتی‌گیران را مجروح کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور که از صبح دیروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است در حالی‌که به آرامی در نوبت بعدازظهر پیگیری می‌شد و نفرات راه یافته به دیدارهای فینال ۴ وزن اول مشخص شده بودند و کشتی‌گیران در گروه شانس مجدد برای حضور در دیدار رده‌بندی آماده می‌شدند به جنجال کشیده شد.

یکی از تماشاگران با چاقو به میلاد خسروی از تیم لرستان که خود را برای دیدارهای شانس مجدد آماده می‌کرد حمله و این کشتی‌گیر را از ناحیه صورت به شدت زخمی کرد. این تماشاگر پس از ارتکاب به این عمل اقدام به فرار کرد که توسط سایر تماشاچیان دستگیر شد.

اینکه این عمل با چه نیتی از سوی فرد خاطی صورت گرفته است موضوعی بود که برای بسیاری از نفراتی که در سالن حضور داشتند جای سوال داشت، موضوعی که تنها کشتی‌گیر مصدوم می‌توانست از پشت پرده ماجرا پرده بردارد.

میلاد خسروی، کشتی‌گیر لرستانی مضروب وزن ۸۴ کیلوگرم که مدال نقره قهرمانی جوانان آسیا را نیز در کارنامه دارد بعد از شکست مقابل داود عابدین‌زاده و با توجه به حضور حریفش در فینال برای کسب مدال برنز به گروه شانس مجدد راه یافت، اما در حالی‌که خود را برای کسب عنوان سوم آماده می‌کرد با اتفاق‌ای تلخ و حمله یکی از تماشاگرنماهای حاضر در سالن مسابقه مواجه شد و از ادامه کار بازماند.

وی در حالی‌که برای مداوا توسط اورژانس به بیمارستان «سینا» منتقل شده بود به خبرنگار فارس گفت: هنوز هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و در شوک هستم. در حالی‌که داشتم خودم را برای شانس مجدد گرم می‌کردم یکی از کسانی‌که در سالن در کنار من حضور داشت گفت بروم جای دیگری گرم کنم، اما به ناگاه بعد از رد و بدل شدن چند جمله کوتاه با چاقو به من حمله کرد و صورتم غرق خون شد.

وی تصریح کرد: مثل اینکه من در دیدارهای شانس مجدد باید با دوست این فرد کشتی می‌گرفتم و وی برای اینکه من روی تشک حاضر نشوم اقدام به این کار کرده است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.