پلمب، سرانجام حراج دردسرساز فروشگاهی در شهرک غرب

پس انتشار ویدیویی از یک فروشگاه در شهرک غرب تهران که با برگزاری حراج منجر به ایجاد تجمع چندده نفری در فضای بسته پاساژ شده بود، ماموران پلیس اماکن عمومی تهران بزرگ اقدام به پلمب این فروشگاه کردند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: «در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی که حاکی از تجمع شمار زیادی از شهروندان در مقابل واحدی صنفی در یکی از مجتمع های تجاری واقع در شهرک غرب تهران بود. رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ قرار گرفت که در پی آن مشخص شد این تجمع  به دلیل حراج اجناس در این واحد صنفی انجام شده است. در همین راستا نیز با توجه به این که این اقدام منجر به تجمع شهروندان در فضای بسته و بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شده بود ماموران با حضور در محل از ادامه فعالیت این واحد صنفی جلوگیری کردند.»

برابر مقررات و مصوبات ستادملی مقابله با کرونا، واحدهای صنفی که مقررات و دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد.

پیش از این سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران در گفت‌وگو با ایسنا گفته بود که شهروندان می‌توانند عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از طریق تماس با پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.