پلمب ۳ باب خانه کشتار مرغ در هفته اول ماه رمضان

شبکه دامپزشکی مشهد اعلام کرد:
پلمب ۳ باب خانه کشتار مرغ در هفته اول ماه رمضان

۱۰:۰۰ (چهارشنبه ۱۱ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن در فصل تابستان و افزایش مصرف فرآورده های خام دامی، شبکه دامپزشکی مشهد طرح تشدید نظارت بر این فرآورده ها را در شهرستان مشهد همزمان با سطح کشور به اجرا گذاشت.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در این باره گفت در این طرح که متشکل از تعداد۲۰اکیپ فعال کارشناس زبده این شبکه است، نظارت بر تهیه، تولید، توزیع و عرضه کلیه فرآورده های خام دامی همچون بقیه ایام و با قوت بیشتری انجام می شود و از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۳ این امر صورت می پذیرد.
دکتر مجید روحانی نژاد ادامه داد در این طرح نظارت بر کشتارگاههای دام و طیور، مراکز جمع آوری شیر، مراکز بسته بندی و قطعه بندی فرآورده های خام دامی با قوت بیشتری انجام می گردد که با توجه به زائر پذیر بودن مشهد و همچنین تقاضای بیشتر مردم در ماه مبارک رمضان جهت تهیه غذای سفره های افطار از بیرون از منزل، نظارت مستمر و ویژه ای هم بر عملکرد آشپزخانه ها و رستوران ها و هتل ها داریم.
وی گفت این نظارت ها در حالی صورت گرفت که در روزهای ابتدای ماه مبارک رمضان و تقاضای بیشتر مردم جهت تهیه فرآورده های خام دامی، کارشناسان این شبکه تعداد ۳باب مرکز که اقدام به ذبح مرغ های فاقد هویت و تهیه شده از مرغ های حذفی می کردند و بصورت مخفیانه به فروش می رساندند، شناسایی و با دستور مقام محترم قضایی پلمب و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شد. 
روحانی نژاد در پایان از شهروندان خواست فرآورده های خام دامی مصرفی خود را فقط از فروشگاه های مجاز خریداری نموده و در صورت بروز هر گونه مشکل موارد را با مرکز پیام به شماره ۷۶۲۴۲۰۸ که مستقیماً با کارشناسان مظارت از طریق سیستم بی سیم در ارتباط است در میان گذاشته و یا به شماره پیامک ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۰۱۹۰۱ پیام ارسال دارند.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.