پلمپ واحدهایی که شئون اجتماعی را رعایت نمیکنند

رئیس پلیس اماکن با اشاره به این موضوع که پلیس بر اساس قانون عمل می‌کند گفت: واحدهای صنفی متخلفی که شئون اجتماعی را رعایت نمی‌کنند پلمپ خواهند شد.

سرهنگ خلیل حلالی در گفت وگو با فارس گفت: اگر تخلفی از هر واحد صنفی به پلیس اماکن گزارش شود تیم نظارتی این پلیس که در تمام شهرستان های مختلف مستقر هستند به بررسی موضوع پرداخته و با کنکاش در قرائن و شواهد در صورت مشاهده تخلف به پلمپ واحد صنفی متخلف اقدام می‌کند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که با باغ ها و یا واحدهایی که به برگزاری مراسم های مختلط و سرو مشروبات الکلی می کنند، چه برخوردی می شود بیان داشت: ما در برخورد با متخلفان بر اساس قانون عمل می‌کنیم لذا اگر واحدهایی اقدام به برگذاری مراسم های مختلط و یا سرو مشروبات الکلی کنند مرتکب جرم شده‌اند و بر اساس آئین نامه واحد صنفی آنان پلمپ خواهد شد.
 
رئیس پلیس اماکن اظهار داشت: برای اولین بار واحد صنفی یک ماه پلمپ، برای دومین بار ۳ ماه و برای سومین بار ۶ ماه و نهایتاً منجر به تعطیل و پلمپ کامل این واحد خواهد شد. نهایتاً باید گفت هر واحد صنفی که شئون اجتماعی، اخلاقی و دینی را رعایت نکند با برخورد پلیس روبه رو شده و نهایتاً پلمپ خواهند شد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.