پلیس به تنهایی قادر به حل مشکل ترافیک نیست

۱۴اردیبهشت،

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس به تنهایی قادر به حل مشکل ترافیک نیست و همه آحاد جامعه و سایر ارگان‌های ذیربط باید در این زمینه فعالیت جدی داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” علیرضا صالحی افزود: خدمت در نیروی انتظامی علی الخصوص پلیس راه بسیار پیچیده ، سخت و در راه کسب رضای خدامی بوده  که اجر اخروی دارد.
 فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت:هدف پلیس اعمال قانون برای کسب در آمد نیست بلکه هدف پیشگیری از وقوع تصادفات ،کاهش خطرات رانندگی و روان سازی ترافیک برای رفاه حال همشهریان است . 
این مقام مسئول با تقدیر از زحمات کارکنان پلیس راه خاطر نشان کرد : با تلاش های صورت گرفته و همکاری خوب مردمی در رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی میزان تصادفات فوتی کاهش قابل توجهی داشته است. 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح های مختلف ترافیکی در سطح استان گفت: ارزانی و قدرت مانور بالای موتورسیکلت سبب استفاده فراوان آن شده است که عدم کنترل تخلفات سبب هرج ومرج در جامعه و تلفات انسانی خواهد شد . 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فقط بخشی از کار کنترل ترافیک بر عهده پلیس می باشد تصریح کرد: پلیس به تنهایی قادر به حل مشکل ترافیک نیست و چون در فعالیت‌های عمرانی و اصلاح زیرساخت‌ها نقشی ندارد نیازمند همکاری بیشتر سایر ارگان‌های ذیربط در این زمینه می باشد. 
گفتنی است ، این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش ، راه و ترابری و تعدادی از مسئولان استانی و کارکنان پلیس راه در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.