پلیس از خانه سینما صیانت می‌کند/ برخوردهای سلبی؛ آخرین درمان بدحجابی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

منتظرالمهدی:

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: هر گروهی از سینماگران که از وزیر ارشاد نامه بیاورد، خانه سینما در اختیار آن گروه قرار خواهد گرفت.

به گزارش هنرآنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی روز قبل در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس بر اساس قولی که داده از خانه سینما صیانت می کند. ما همچنان در انتظار حل مشکلات و اختلافات پیش آمده هستیم و منتظریم طرفین به نتایج مثبت برسند.

وی ادامه داد: هر گروهی که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه ای مبنی اخذ مدیریت این نهاد صنفی برای ما بیاورد، خانه سینما را در اختیارشان قرار خواهیم داد. 
منتظرالمهدی همچنین دربارهٔ حجاب و موهبت های آن بیان کرد: این حوزه دارای راهبردهای کلان است پلیس این راهبردها را مشخص نمی کند. ما ۴ روش اقنایی، ترغیبی، تذکر و اقدامات سلبی را برای ترویج عفاف و حجاب در دستور کار داریم معتقدیم مردم ما دینمدار می باشند و دین را دوست دارند.

معاون اجتاعی ناجا گفت: از میان ۲۵ نهادی که در حوزه عفاف و حجاب مسئول می باشند تنها قوه قضائیه و نیروی انتظامی اقدامات سلبی را انجام می دهند و از نظر ما آخرین راهکار و درمان بدحجابی برخوردهای سلبی است که امیدواریم هیچ گاه به این موضوع نیاز نباشد.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.