پلیس دوبی “نیسان پاترول” با سوخت جت را توقیف کرد!

پلیس دوبی “نیسان پاترول” با سوخت جت را توقیف کرد!

عصرخودرو : پلیس دوبی به تازگی در گشت خود یک خودرو نیسان پاترول را که دارای سوخت جت بود را در یک گاراژ محلی در دوبی توقیف کرد.

به نقل از خودروسازی، پلیس دوبی به تازگی در گشت خود یک خودرو نیسان پاترول را که دارای سوخت جت بود را در یک گاراژ محلی در دوبی توقیف کرد.

این دستگیری و توقیف پس از منتشر شدن گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی که خودرویی را در حال مسابقات رانندگی با سرعت بسیار بالا ثبت کرده بود و برخی گزارش‌ها نشان می‌داد که ماشین به سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت رسیده بود صورت گرفت  که با این سرعت از دست پلیس  هم فرار کرده بود .

در ضمن پلیس راهنمایی و رانندگی تماس‌هایی را نیز دریافت داشت که ساکنان منطقه آل مظهر دبی گله و شکایت از صداهای بلند و مسابقه در خیابان داشتند و هر بار پس از مراجعه پلیس خبری از خودرو نبود اما بعدها معلوم شد که ماشین نیسان برای جلوگیری از شناسایی اقدام به خاموش کردن چراغ‌های خود در خیابان کرده است.

از جمله ویژگی‌های این خودرو میتوان به داشتن یک سیستم رایانه‌ای اتوماتیک برای سوئیچ بین سوخت عادی و مخزن سوخت جت به همراه یک سیلندر اضافه و برخی ملزومات دیگر اشاره کرد و این تغییرات در همان گاراژ محلی با هزینه ای در حدود ۲۱۰ هزار دینار انجام شده است.

گفتنی است که راننده تحت پیگیرد قانونی برای رانندگی خطرناک و فرار از دست پلیس قرار گرفته است که البته به جرایم او باید به اصلاح غیر قانونی یک ماشین نیز اشاره کرد .

البته ما هنوز در مورد استفاده از سوخت جت متقاعد نشده‌ایم که باید به احتمال فراوان اکسید نیتروژن باشدو البته ما هم متقاعد شده ایم که سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برای یک خودر نیسان پاترول نیز امکان پذیر است و البته در دوبی و در دیار شیوخ پولدار باید انتظار هر چیزی را داشته باشید.

دوشنبه ۶ شهریور   ۱۵:۴۰


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.