پلیس راه مازندران / ترافیک در جاده های هراز و کندوان سنگین است

سرهنگ ‘ جعفر محمدنژاد ‘ شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : مسافران با کندی فراوانی در حال عبور از این محورهای مواصلاتی استان هستند و با تاخیر زیاد به مقاصد خود خواهند رسید .

وی ، به تعدد فراوان خودروهای ورودی و خروجی استان اشاره کرد و اظهار داشت : باتوجه به تقارن تعطیلات پایان هفته و مراسم سالگرد ارتحال امام راحل شاهد سفرهای پرحجم در ورودی و خروجی های استان هستیم.

محمدنژاد ،تراکم ترافیکی در جاده کندوان را بعد از ظهر امروز بسیار سنگین اعلام کردوگفت:این محور مواصلاتی باتوجه به حجم ترافیک از ساعت ۱۴ امروز ( جمعه ) از کرج به سمت مرزآن آباد یکطرفه اعلام شد .

وی بیان داشت : با اعمال این محدودیت از بار ترافیکی این جاده کاسته شده و هم اکنون شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین تا سنگین در این جاده به سمت چالوس هستیم .

فرمانده پلیس راه مازندران اضافه کرد: ترافیک سنگین درجاده شریانی هراز بر حجم تردد در جاده فیروزکوه هم تاثیر گذاشته است و شاهد عبور و مرور تعداد فراوان خودرو از این جاده می باشیم .

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیتهای ترافیکی در راه های اصلی استان، گفت : این طرح به منظور تردد آسان و با آرامش مسافران درجادههای هراز و فیروزکوه اعمال شده است .

محمد نژاد تاکید کرد : عبور و مرو تریلی و کامیون از جاده های هراز ، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و فقط کمیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی می توانند از جاده فیروزکوه تردد کنند .

وی از آمادگی پلیس راه استان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت : نیروهای پلیس استان درجادههای استان مستقر هستند تاخدمات لازم رابه مسافران و گردشگران ارائه کنند . ک/۳

۵۱۹/۴۰۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۳۷۱۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.