پلیس فتا ایمیلی برای شهروندان ارسال نکرده است

جامعه

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس هیچ‌گاه از سرورهای دیگر همچون یاهو و جیمیل برای ارسال پیام‌های خود استفاده نمی‌کند، گفت: تاکنون پلیس فتا هیچ اطلاعاتی از مردم درخواست نکرده و ضرورتی هم برای این کار وجود ندارد.

سردار کمال هادیانفر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ایمیل‌های ارسالی به برخی از شهروندان تحت عنوان «پلیس فتا»، گفت: این مسئله یک کلاهبرداری به نام کلاهبرداری FBI است که این جرم از عملکرد پلیس‌ها در تمام دنیا نشات می‌گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از این روش‌های این نوع کلاهبرداری آن است که افراد تحت عنوان پلیس، ایمیل‌هایی را به دیگران ارسال می‌کنند، تحت این مضمون که «ما خواهان یوزر و پس‌ورود شما هستیم»، گفت: پلیس فتا هیچ ارتباط ایمیلی با هیچ فردی ندارد و هیچ تماسی از طریق ایمیل از سوی این پلیس واصل نشده است.

رییس پلیس فتای ناجا با بیان اینکه ارتباطات و تماس‌های پلیس فتا مشخص است، گفت: اگر ما بخواهیم ایمیلی ارسال کنیم، از ایمیل polic.ir و با آدرس ایمیل رسمی پلیس ارسال خواهد شد.

هادیانفر با بیان اینکه پلیس هیچ‌گاه از سرورهای دیگر همچون یاهو و جیمیل برای ارسال پیام‌های خود استفاده نمی‌کند، گفت: تاکنون پلیس فتا هیچ اطلاعاتی از

ار مردم درخواست نکرده و ضرورتی هم برای این کار وجود نداشته است با این حال از مردم درخواست می‌شود پلیس را مشاور و امین خود دانسته و در صورت وجود هرگونه ابهام و مشاهده موارد مجرمانه به سایت‌ http://www.cyberpolice.ir به عنوان مرجع اصلی این پلیس مراجعه کنند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.