پلیس مانع حضور بدحجابان در کنسرت مازیار فلاحی شد/بازداشت یک هنرپیشه به دلیل بدحجابی

به گزارش خبرآنلاین، یک روز پیش سردار بهمن کارگر، معاون اجتماعی ناجا با هشداری گفت: “از این به بعد هر جشنی، جشنواره ای و همایشی در ایران برگزار می شود اگر با موازین اسلامی همخوانی نداشته باشد، برخورد می کنیم. مشابه همان اتفاقی که در جشنواره غذا افتاد.مسوولیت چنین جشن هایی هم با وزارت ارشاد است.”

غروب ۲۲ خرداد اما خبرگزاری مهر گزارشی از برج میلاد منتشر کرد که حکایت از حضور پلیس امنیت اخلاقی و ممانعت از حضور برخی در سالن همایش های برج میلاد داشت؛ حضور ون های گشت ارشاد فضای کنسرت فلاحی را تا حدودی تحت الشعاع قرار داده است. به صورتیکه این کنسرت که قرار بود ساعت ۱۸ آغاز شود تا زمان انتشار این خبر هنوز برگزار نشده است.

طبق مشاهدات میدانی ماموران نیروزی انتظامی پس از تذکر، تعدادی از افرادی که با پوشش نا مناسب به این محل آمده بودند را با ون های گشت ارشاد به کلانتری منتقل کردند. این حرکت نیروی انتظامی با واکنش برخی از حاضران روبرو شد. اما با برخورد مناسب نیروهای گشت ارشاد هیچ تنش و درگیری گزارش نشده است. در کنار مدعوین کنسرت مازیار فلاحی برخی از بازدید کنندگان برج میلاد هم با برخورد گشت ارشاد مواجه شدند.”

همچنین سردار رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی خبر درگیری یکی از هنرمندان سرشناس سینما را در جریان برگزاری کنسرت موسیقی یک خواننده پاپ تایید کرد و گفت: نیروی انتظامی با افراد بدحجابی که در مراسم برج میلاد حضور داشتند، برخورد کرد.

رادان به مهر گفت: “نیروی انتظامی همانطور که بارها گفته شده بود از برگزاری مراسم هایی که در آن عفاف و حجاب رعایت نشود، جلوگیری می کند. امروز نیز مراسمی در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری بود که متاسفانه عده ای حجاب و عفاف را رعایت نکردند که از سوی پلیس دستگیر شدند.”

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی یکی از هنرپیشگان زن سینما نیز به علت بدحجابی از سوی ماموران دستگیر شد.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.