پلیس همچنان در مناطق زلزله‌زده حضور دارد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی صبح امروز-چهارشنبه- در جمع کارکنان استان گفت: اکیپهای اعزامی پلیس به مناطق آسیب دیده تا زمان شرایط بحرانی و برگشت به وضعیت عادی در کنار هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده خواهند ماند.

ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار خرم نیا در جمع کارکنان حاضر مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان در تشریح خبر فوق گفت: به محض وقوع زلزله اکیپهای امدادی، ترافیکی، انتظامی و یگان ویژه در اولین ساعت پس از وقوع در مناطق زلزله زده مستقر شدند.

وی گفت: با تلاش همکاران، امنیت کامل بر مناطق زلزله زده حاکم است و هموطنان در این مناطق هیچ مشکل امنیتی ندارند و در آینده نیز عوامل انتظامی به صورت فوق العاده در محل استقرار چادرهای آسیب دیدگان آماده خدمت رسانی هستند.

سردار خرم نیا با گرامیداشت هفته دولت و یاد وخاطر شهیدان رجایی و باهنر، از تلاش کارکنان انتظامی استان در ماه مبارک، نماز عید سعید فطر و خصوصا زحمات آنان در حادثه زلزله اخیر تشکر و قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان با تشریح امداد رسانی‌های انجام گرفته تا با امروز، گفت: پلیس می‌کوشد با تداوم حضور و کمک خود به بارماندکان این حادثه دلخراش موجبات تسلی خاطر آنان را فراهم آورد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.