پلیس پیشگیری در پایانه ها و ایستگاه های مترو/ بازداشت ۲۷ متهم

رییس پلیس پیشگیری پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح کنترل و پاکسازی پایانه ها و ایستگاه های متروی تهران، از دستگیری ۲۷ متهم در روز گذشته در این مناطق خبر داد.

سرهنگ محسن خانچرلی در تشریح عملیات صورت گرفته در این زمینه گفت: مأموران پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با همکاری ماموران یگان انتظامی مترو، اقدام به پاکسازی پایانه ها و ایستگاه های متروی شهر تهران کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس، همه نیروهای مستقر در یگان انتظامی متروی تهران، ضمن استقرار در نقاط حساس و مهم ایستگاه‌های مترو، ضمن برقراری آرامش محیط برای مسافرانی که از مترو استفاده می‌کنند، اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور و کنترل پایانه ها و ایستگاه های مترو کردند.

خانچرلی اظهار داشت: در این طرح که طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده سه سارق که با اقدامات خود باعث ایجاد مشکلات برای شهروندان و مسافران می‌شدند، شناسایی شده و پس از دستگیری راهی کلانتری نزدیک به محل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری افزود: در این طرح همچنین چهار شرور که برای نوامیس و شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کردند نیز به جرم حمل سلاح سرد و خودنمایی دستگیر و دو نفر هم به اتهام درگیری و نزاع بازداشت شدند.

وی اضافه کرد: جمع آوری و دستگیری ۱۵ معتاد پرخطر و متکدی و دستگیری سه فروشنده محصولات ضد فرهنگی از دیگر دستاوردهای این طرح بوده و در پایان کشف مواد مخدر، تجهیزات بدون مجوز نظامی و محصولات ضد فرهنگی نیز از دیگر دستاورهایی است که در این طرح می‌توان به آن اشاره کرد.

خانچرلی در پایان ضمن اشاره به دستگیری هشت نفر به اتهام نزاع و درگیری و تاکید بر اجرای این طرح در روزهای آتی تاکید کرد: پلیس برای برقراری نظم و آرامش شهروندان در مترو و ایستگاه های آن تمام تلاش خود را می کند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مجرمانه، مراتب را به یگان انتظامی مترو و یا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
۴۷۲۳۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.