پنجاه شگفتی جهان+شرح توریسم در فرانسه، ایتالیا، مالزی، مسکو و …

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ایبنا گزارش داد: ۱۲ جلد کتاب با عنوان‌های «توریسم فرانسه»، «توریسم انگلستان»، «توریسم ایتالیا»، «توریسم اتریش»، «توریسم چین»، «توریسم مسکو و سنت‌پترزبورگ»، «توریسم مالزی»، «توریسم هند»، «توریسم امارات»، «توریسم ترکیه»، «توریسم تایلند» و «پنجاه شگفتی جهان» گردآوری شده‌اند و iبه شناخت سرزمین این کشورها می‌پردازند. کتاب‌های توریسم iبه جاذبه‌هایی مانند تنوع آب و هوایی، فرهنگ متنوع، هنر و معماری، موزه‌ها، کتابخانه‌ها و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری هر کشور پرداخته و آگاهی‌های مورد نیاز گردشگری در هر کشور را در اختیار خوانندگان فارسی‌زبان قرار می‌دهد.

این کتاب‌ها در دو فصل تدوین شده‌اند که در فصل اول iبه تاریخچه مختصری از هر کشور پرداخته شده است و نگاهی گذرا iبه وضعیت سیاستی، اقتصادی و گردشگری هر کشور دارد. فصل دوم نیز iبه معرفی کامل جاذبه‌های توریستی براساس شهرهای اصلی می‌پردازد که با تصویرهایی رنگی همراه است. کتاب «پنجاه شگفتی جهان» نیز علاوه بر شناسایی جاذبه‌های فرهنگی برتر جهان، از جاذبه‌های شگفت‌انگیز طبیعی و گردشگری سخن گفته است و اطلاعاتی درباره جاذبه‌های جهان از هفت قاره آفریقا، آسیا، آمریکای شمالی، اقیانوسیه، آمریکای جنوبی، قطب شمال و اروپا ارایه می‌‌دهد.

۱۲ جلد کتاب‌های گردشگری از سوی انتشار یافتنات فروزش با همکاری نشر آزیا و موسسه فنی ـ تحقیقاتی شرکت مطالعات و توسعه کشاورزی و صنعت آذربایجان با شمارگان سه هزار نسخه iبه‌زودی منتشر می‌شوند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. behbood:

    weere good

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.