پنجره نقل‌ و انتقالاتی مس رفسنجان بسته شد

پس از پرداخت بدهی ۶۰۰ میلیون تومانی سجاد بیرانوند با چک شخصی مدیرعامل مس کرمان، اکنون از باشگاه مس رفسنجان خبر می‌رسد که پنجره نقل و انتقالات این تیم فوتبال نیز به علت بدهی ناچیز مالی بسته شده است.

پنجره نقل‌ و انتقالاتی مس رفسنجان بسته شد

به گزارش ممتاز نیوز، پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال مس رفسنجان به علت حمایت مالی ضعیف شرکت ملی مس و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم، یک روز مانده تا پایان مدت زمان باقی مانده از نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، بسته شده تا دست رفسنجانی ها برای تقویت تیمشان بیش از گذشته بسته شود.

براساس گزارش ها باشگاه مس رفسنجان نتوانسته تا این لحظه مطالبات بحق برخی از بازیکنان را در این فصل پرداخت کند زیرا تاکنون منابع مالی مورد توافق مسی ها پرداخت نشده و همین امر سبب اعتراض برخی بازیکنان و سپس شکایت آنان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بستن پنجره نقل و انتقالات این تیم شده است تا رفسنجانی ها همچنان از این فرصت بی بهره بمانند.

مسائل مالی امسال باشگاه مس رفسنجان فقط محدود به این تیم فوتبال نیست بلکه تمامی تیم های زیرمجموعه این شرکت را تحت تاثیر قرار داده در حالی که شرکت ملی مس ۹۰ درصد از فعالیت معدنی و درآمدهای خود را از استان کرمان دارد.

این شرکت در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان سود خالص داشت که از کرمان خارج و بین سهام داران آن تقسیم شده است و تمامی این پول های کلان در حالی بین افراد تقسیم می شود که بدهی ناچیز مالی می تواند آسیب بزرگی به ورزش باشگاه های زیرمجموعه این شرکت وارد کند و مدیران آن همچنان در لاک خاموشی و فراموشی خود باقی بمانند.

پرداخت بدهی مس کرمان با چک شخصی

مس کرمان دیگر باشگاه زیرمجموعه شرکت ملی مس است که حمایت های ضعیف مالی این شرکت باعث شد که صدای فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم و تمامی بازیکنان و مردم بلند شود؛ حسین خانی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: به سختی لیست تیم را به ۲۰ نفر رساندیم و برای این کار مجبور شدم از سه دروازه بان استفاده کنم.

کمبود بازیکن از سوی کادر فنی مس کرمان در حالی اعلام می شود که پنجره نقل و انتقالات این تیم نیز به علت بدهی ناچیز مالی در نیم فصل بسته شده بود و محمد کهندل مدیرعامل این باشگاه با پرداخت چک شخصی این بدهی را پرداخت کرد تا مس کرمان بتواند از جذب ۲ بازیکن بنام های معین عباسیان و فرزاد جعفری در نیم فصل لیگ برتر رونمایی کند.

مشکلات و مسائل مالی باشگاه های ورزشی زیر مجموعه شرکت ملی مس در استان کرمان تمامی ندارد و به نظر می رسد در این زمینه ضرورت ورود دستگاه های سیاست گذار و مدیران ارشد استان کرمان وجود دارد تا یک بار دیگر آرامش خاطر به تمرین نارنجی پوشان بازگردد.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و کرمان طی این سال ها با فعالیت حرفه ای خود علاوه بر تامین نشاط اجتماعی در استان، دامنه نفوذ و طرفداران بسیاری بین مردم دیار کریمان به عنوان بهشت معادن ایران جذب کرده اند و در واقع حمایت شرکت ملی مس از این باشگاه ها رضایت عمومی را در اوضاع آشفته اقتصادی فعلی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.