پنجعلی:جام حذفی برای پرسپولیس است

۲۶م اسفند ،

محمد پنجعلی در مورد تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد اما متاسفانه بد موقعی دروازه تیم باز شد. در فوتبال از این اتفاقات می افتد و یکی از جاذبه های این ورزش همین نتایج است.

به گزارش فارس،وی در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده بازیکنان را جریمه خواهد کرد، عنوان کرد: به آقای رویانیان زنگ زدم و درخواست کردم این کار را انجام ندهد. اعتقاد دارم جام حذفی برای پرسپولیس است و بازیکنان به مقام قهرمانی این مسابقات می رسند. از رویانیان خواهش کردم از تیم حمایت کند و به بازیکنان دلگرمی بدهد. جام حذفی خیلی مهم است و پرسپولیس می تواند در این رقابت ها به موفقیت برسد و سهمیه لیگ قهرمان آسیا را کسب کند. به نظر من پرسپولیس هنوز در حال تاوان پس دادن نیم فصل اول و عملکرد مانوئل ژوزه است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می رسد بازیکنان لیگ را رها کردند و در دیدار با راه آهن موقعیت های زیادی را از دست دادند، عنوان کرد: از نتیجه نگرفتن اولین کسی که ضرر می کند خود بازیکنان می باشند. آن ها هیچ وقت چنین کاری نمی کنند. در فوتبال گاهی این اتفاقات می افتد و توپ های شما به گل نمی رود. این ها همه طبیعی است. بازیکنان همیشه تلاش می کنند تا موفق شوند و دل هواداران را شاد کنند.

وی در مورد تغییرات پرسپولیس از زمان حضور ژوزه عنوان کرد: این تغییرات کاملا مشهود است پرسپولیس این روزها عملکرد خوبی دارد. به نظر من حق تیم حضور در این جایگاه نیست. در خیلی از بازی ها به خاطر اشتباهات داوری بسیار ضرر کردیم. به نظر من لیاقت تیم خیلی بیشتر از این هاست و اگر برخی اتفاقات نبود جایگاه پرسپولیس اکنون خیلی بالاتر بود.

پنجعلی در مورد بحث هایی که این روز ها در مورد ۱۶ تیمی شدن لیگ مطرح می شود گفت: اعتقاد دارم مشکل فوتبال ما این موضوع نیست. ساختار حاکم در فوتبال ایراد دارد. فوتبال ما در سطح دنیا جزو کشورهایی است که استعداد های زیادی در آن حضور دارند. باید زمینه رشد را فراهم کرد نه این که استعداد کشی کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.