پنجعلی:درفوتبال شایسته‌سالاری وجود ندارد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

محمد پنجعلی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در مورد شکست یک برصفر تیم ملی ایران برابر ازبکستان گفت: باید iبه صورت کلی در این ارتباط صحبت کرد. فوتبال ما نمی تواند نتیجه بگیرد چرا که شایسته سالاری وجود ندارد و همه چیز برحسب رفیق بازی و باند بازی است. در انتخابات هیئت رئیسه استان فارس خیلی از مسائل روشن شد. این انتخابات لکه ننگی برای فوتبال و ورزش ما بود.

وی افزود: یکی از iبهترین مربیان دنیا iبه ایران آمده واقعا چه تغییری در فوتبال ما ایجاد شده است شاید از نظر فنی ضعیف‌تر هم شده باشیم. مشکل از ساختار و سیستم اداره ورزش است و تا وقتی که فوتبال ما دولتی است همین مشکلات وجود دارد. تا وقتی در فوتبال درآمدزایی وجود ندارد و بخش خصوصی کنار مانده و حرفه ای نشدیم شرایط iبهتر نخواهد شد.

کاپیتان سابق تیم‌ملی و پرسپولیس خاطر نشان کرد: کار از ریشه خراب است. تیم فوتسال و تیم‌ملی جوانان ما از مسابقات حذف شدند. تیم ملی نوجوانان در ایران چهارم شد و فقط مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرد. iبه نظر من نباید iبه دنبال مقصر و شخص خاصی بود. باشگاه های ما نیز وضعیتشان همانند تیم ملی است. مربیان خارجی و بزرگی بار ها iبه فوتبال ما آمده اند اما واقعا چرا نمی توانیم نتیجه بگیریم. چرا فوتبال ما که یک روز ۱۷ گل iبه مالدیو می زد اکنون iبه روزی افتاده که با یک گل و iبه سختی می تواند این تیم را شکست دهد؟

پنجعلی در مورد نبودن کی‌روش در بازی با ازبکستان روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت: شرایط iبه کلی دچار مشکل است و این شرایط تاثیر چندانی ندارد من مربیان و دستیاران کی‌روش را اصلا نمی شناسم. چهل سالی که در فوتبال ایران حضور داشتم اصلا آقای نمازی را ندیده ام.

وی در مورد اینکه شرایط را برای صعود ایران در سه دیدار باقی مانده چطور ارزیابی می کند خاطر نشان کرد: کار بسیار سخت است. اگر ازبکستان را می بردیم کارمان راحت می شد. ما در تاشکند هر چند نتیجه را بردیم اما در حقیقت iبه ازبکستان باختیم و داور iبه داد ما رسید. در بازی با کره هم بار ها تیر دروازه ما لرزید.

پنجعلی تأکید کرد: حذف تیم ملی فوتسال، جوانان و … همه زنگ خطرهایی است که برای ما iبه صدا در آمده که متاسفانه هیچکس هم توجهی نمی کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.