پنجمین جشنواره غذای سالم از امروز آغاز به کار کرد

ممتاز نیوز: پنجمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم از امروز در تهران آغاز به کار کرد و تا ۲۱ مهر ادامه دارد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس، کامبیز آقایی، مدیر نمایشگاه جشنواره غذای سالم با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با همکاری سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت برگزار شده است و بیش از ۷۰ شرکت تولید مواد غذایی که محصولاتشان مورد تأیید وزارت بهداشت است در این نمایشگاه محصولات خود را به معرض نمایش و فروش گذشته‌اند.

وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا ۲۱ مهر از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینشهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر است.

منبع: ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی زندی:

    ششمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم برگزار می شود

    ششمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم از تاریخ ۱۶-۱۹ مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد.به گزارش دبیرخانه این جشنواره و به نقل از مدیر روابط عمومی این جشنواره، ایشان هدف از برگزاری این رویداد را اشاعه فرهنگ تولید ومصرف محصولات غذایی سالم در جامعه دانست و افزود:تضمین و گواهی سلامت محصولات و فرآورده های غذایی مورد مصرف جامعه در هر کشور مهم ترین شاخص پایداری سلامت اجتماعی و اقتصادی به شمار می رود و این مسئله نه تنها از حیث کمی و کیفی بلکه از نظر الگوهای مصرف و شاخص های اقتصادی و اجتماعی نیز اهمیت بسیار دارد
    علی زندی گفت: هر سال برنامه هایی در جهت فرهنگ سازی مصرف فرآورده های سالم غذایی در قالب برنامه های فرهنگی و آموزشی در طول برگزاری جشنواره غذای سالم برگزار می شود که امسال نیز این برنامه ها با برنامه ریزی صورت گرفته انجام خواهد شد. زندی افزود:آموزش زمانی تاثیرگذار خواهد بود که بتواند تغییر رفتار و استفاده از الگوی مناسب تغذیه‎ای را در زندگی مصرف کننده شکل دهد. وی هدف از برگزاری متوالی جشنواره های غذای سالم را آموزش و تغییر رفتار مصرف کننده برای داشتن یک زندگی سالم عنوان کرد و یادآور شد: اگر با ارائه راهکارهای‎ هدف دار و برنامه ریزی شده بتوانیم در اشاعه فرهنگ مصرف غذای سالم درست قدم برداریم شاهد نتایج مثبت آن در بخش کلان جامعه خواهیم بود.
    زندی در ادامه به استقبال تولیدکنندگان و پیشگامان تولید محصولات سالم از این جشنواره اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال واحدهای تولیدی جهت حضور در این رویداد نشان از اولویت تولیدمحصولات سالم در رأس سیاستهای مدیران این شرکت ها دانست و ابراز امیدواری کرد جشنواره امسال در فضای وسیع تر و برنامه ریزی دقیق برگزار شود.
    وی با اشاره به برگزاری موفق این جشنواره در سنوات گذشته افزود: دبیرخانه جشنواره با توجه به همزمانی نمایشگاه با روز جهانی کودک و روز جهانی غذا برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.ایشان دعوت از مدارس و بازدید دانش آموزان، اطلاع رسانی موثر جهت بازدید عموم، دعوت از فعالان صنعت غذای کشور را از برنامه های در دست اقدام جهت برگزاری باشکوه این رویداد اعلام کردند.
    علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه جشنواره ۴-۷۷۵۱۵۵۷۰ تماس حاصل فرمایند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.