پنجمین نسل iPad باریک‌تر و سبک‌تر می‌شود

۰۲خردادماه،

 

این طور که گفته می‌شود، اپل بالاخره تصمیم گرفته است رایانه لوحی iPad با اندازه واقعی را با طراحی رایانه لوحی iPad mini به تولید انبوه برساند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پایگاه خبری Digitimes تایپه گزارش داده است که تولید انبوه نسل پنجم رایانه لوحی iPad از ماه ژوئیه سال جاری میلادی آغاز می‌شود.
 
این محصول تازه نمایشگر ۹٫۷ اینچی را در خود جا داده است و منابع آگاه می‌گویند که بین ۲۵ تا ۳۳ درصد نسبت به iPad 4 سبک تر ساخته می‌شود.
 
این گزارش همچنین اعلام کرده است که نمایشگر این رایانه لوحی از نوع Retina است که تصاویر در آن با کیفیت ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این نمایشگر نسبت به مدل iPad 4 نازکتر ساخته می‌شود و در آن از حسگرهای لمسی تازه استفاده شده است و به جز این، در نمایشگر این محصول از سیستم‌های بزرگ منتشر کننده نور پس‌زمینه کمتر استفاده شده است.
 
مرکز تحقیقاتی NPD DisplaySearch در ماه آپریل توضیح داده بود که اپل قصد دارد در جریان باریک‌تر کردن و سبک‌تر کردن رایانه لوحی تازه خود از منابع نوری کمتری برای پس‌زمینه نمایشگر LED استفاده کند و ضمن افزایش کارایی نمایشگر، از سیستم نوری کاراتر LED استفاده کند.

 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.