پنجمین کنگره انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی برگزار می‌شود

۱۴م آذر ،

پنجمین کنگره انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران ۱۵ تا ۱۷ آذر ماه در مرکز همایش‌های بیمارستان لبافی‌نژاد برگزار می‌شود.

دکترعباس بصری رییس مرکز تحقیقات بیماری‌های کلیوی و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دربارهٔ برگزاری پنجمین کنگره اندیورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران، گفت: در این کنگره سه روزه آخرین دستاوردهای علمی بین‌المللی و داخلی در زمینه جراحی‌های آندوسکوپی و لاپارسکوپی در حوزه بیماری‌های کلیوی و مجاری ادراری ارایه می‌شود.

وی افزود: همچنین در این کنگره جراحی‌ها به صورت زنده در سالن کنفرانس نشان داده خواهد شد و بقیه همکاران شرکت‌ کننده در کنگره می‌توانند با جراح مربوطه به بحث‌های تکنیکی بپردازند.

رییس‌ کنگره اندیورولوژی ایران افزود: همچنین مباحث علمی و کارهای تحقیقاتی در حیطه اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی توسط پزشکان و همکاران شرکت‌ کننده در این کنگره و نیز تازهترین روش‌های درمانی موجود در این رشته ارائه خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این کنگره را به روز کردن اطلاعات و تکنیک‌های جراحی در همکاران فوق تخصص این رشته و همچنین تبادل نظر و اطلاع از روش‌های تازه عنوان کرد که توسط متخصصان داخلی و بین‌المللی ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، پنجمین کنگره انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران برای جراحان کلیه و مجاری ادراری – تناسلی (ارولوژی) ۱۴ امتیاز بازآموزی، برای نفرولوژیست‌ها ۹ امتیاز، برای فوق تخصصان کلیه اطفال ۹ امتیاز، برای جراحان عمومی ۷ امتیاز، برای متخصصان زنان و زایمان ۹ امتیاز در بر دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.