پنجم آذر راهی کوالالامپور خواهیم شد/ نسبت به کسب سهمیه بیشتر امیدواریم

۲۸ آبان ،

عزیرا… محمدی:

رئیس اتحادیه فوتبال ایران گفت: جهت حضور در مراسم امتیاز بندی سهمیه کشورها در جام باشگاه های آسیا پنجم آذر راهی کوالالامپور خواهیم شد.

 عزیرا… محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  کاروان ایران که با حضور  کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، بهروان رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال،  بنده به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال، فتح ا… زاده مدیر عامل  تیم استقلال و رحیمی مدیر عامل تیم سپاهان عصر روز  پنجم آذر ماه به منظور حضور در مراسم امتیاز دهی سهمیه فوتبال آسیا عازم کوالامپور خواهم شد.

وی تصریح کرد:  در این مراسم کشورهایی که درجام باشگاه های آسیا تیم دارند که تعداد آنها به عدد یازده می رسد حضور  می یابند به علاوه چهار کشور دیگر نیز در این مراسم حاضر خواهند شد که از جمله آنها به سنگاپور ، تایلند ،‌اندونزی وهند می توان اشاره کرد.
وی افزود:  ما در ارسال  مدارک هیچگونه کم و کاستی را نداشته ایم و فقط چهار استادیوم در سطحA  قررا نگرفته اند که استادیوم  اهواز،  استادیوم تختی، استادیوم اکباتات و استادیوم راه آهن جزو این موارد می باشند.

رئیس اتحادیه فوتبال در پایان خاطر نشان کرد:  وضعیت امکانات ما چه از نظر سخت افزاری  و چه از  لحاظ نرم افزاری نسبت به کشورها دیگر بهتر است البته نمی توان پیش بینی کرد که چند سهمیه به ایران تعلق می گیرد چرا که باید امکانات سایر کشورها را نیز  مورد بررسی قرار دهند./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.