پنج اثر در حوزه دفاع مقدس به سوره مهر سپرده شد

۲۶م اسفند ،

۵ کتاب در حوزه خاطره نویسی دفاع مقدس از سوی حوزه هنری خوزستان با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان به چاپ رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، “مجید صاد پاپی” معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان با اعلام این خبر گفت: کتاب های «از دال پری تا بلتا»، «اقتدار در سرزمین بعث»، « ردپای پرواز» در حوزه خاطره نویسی با تیراژ ۳هزار به چاپ رسید.

وی ادامه داد: «از دال پری تا بلتا» نوشته محمد رضا امیدیان است که به خاطرات گروهان رزمندگان پایگاه بسیج میثم تمار می پردازد،  «اقتدار در سرزمین بعث» نیز نوشته عزیز الله زاهد نمازی که خاطرات دوران اسارت این آزاده است و « رد پای پرواز» که به خاطرات گردان جعفر طیار می پردازد.

وی افزود: دو کتاب « سیمای صادق سید» به نویسندگی “روز علی قربانی”  که به خاطرات روحانی شهید “سید داوود دامغانی” نماینده و امام جمعه رامهرمز و کتاب  خاطرات “سید علی کاظم داور” به نام «از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک» از خاطرات گردان شهادت، توسط حوزه هنری خوزستان با مشارکت انتشار یافتنات سوره مهر به مرحله چاپ رسید. 

صاد پاپی با اعلام این که یکی از اهداف حوزه هنری پرداخت به رسالت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است گفت: از بیانات مقام معظم رهبری است که ” زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان کمتر از شهادت نیست”./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.