پنج فیلم تئاتر وارد سبد خانوار می‌شود

۲۵اردیبهشت،

آغاز عرضه فیلم تئاترها در تماشاخانه ایرانشهر/

پنج فیلم تئاتر از نمایش‌های ˝مکبث˝، ˝خشکسالی و دروغ˝، ˝ایوانف˝، ˝عجایب المخلوقات˝ و ˝این تابستان فراموشت کردم˝ از سوی تماشاخانه ایرانشهر عرضه شد.

به گزارش هنرآنلاین، بر اساس طرح سال قبل تماشاخانه ایرانشهر در خصوص تهیه و تولید فیلم نمایش‌های صحنه‌ای این مجموعه، ۵ اثر نمایشی برای فروش در اختیار متقاضیان و مخاطبین قرار می گیرد.

بر اساس این خبر، فیلم نمایش “عجایب المخلوقات” نوشته و کارگردانی رضا ثروتی و با بازی مرتضی اسماعیل کاشی، علی باقری، الهه بخشی، مجید بهرامی، پانته ها پناهی ها، اصغر پیران، یاسر خاسب، سینا رازانی، بیژن سراج، شیما میر حمیدی و فرزین نوبرانی که در تابستان سال ۹۱ در سالن استاد سمندریان ایرانشهر اجرا داشت، برای عرضه از طریق غرفه نشریات تماشاخانه ایرانشهر آماده گردید.

در ادامه این طرح و برنامه نیز فیلم نمایش‌های “ایوانف” نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی امیر رضا کوهستانی که با بازی هنرمندانی چون: محمد حسن معجونی ،سعید چنگیزیان، مهین صدری، وحیدآقاپور، محمد رضا نجفی، فریبا کامران، علی باقری، فاطمه فخرایی، رضا بهبودی و نگار جواهریان، مهر و آبان سال ۹۰ در سالن شماره ایرانشهر به روی صحنه رفته است و فیلم نمایش “خشکسالی و دروغ” نوشته و کارگردانی محمد یعقوبی، که در دی و بهمن سال ۹۰ در سالن شماره یک ایرانشهر با بازی هنرمندانی چون: پیمان معادی، علی سرابی، آیدا کیخایی و باران کوثری به اجرا درآمده و توسط تماشاخانه ایرانشهر برای علاقه‌مندان به تئاتر عرضه شد.

لازم به ذکر است؛ نمایش های “مکبث” به نویسندگی و کارگردانی رضا ثروتی «این تابستان فراموشت کردم» به کارگردانی بهاره رهنما، از دیگر آثار ارائه شده در قالب فیلم تئاتر است، که در تماشاخانه ایرانشهر در اختیار علاقه مندان به هنرهای نمایشی قرار می گیرد.

این خبر در پایان می افزاید؛ فیلم‌های تهیه شده از اجراهای این مجموعه در قالب «دی وی دی» ارائه شده و گروه تصویر برداری نمایش‌ها نیز با استفاده از پنج دوربین، در دو اجرای اختصاصی به ضبط این آثار می‌پردازند. دوستداران هنرهای نمایشی می توانند، مصاحبه‌های اختصاصی با کارگردان‌ها، بازیگران و سایر عوامل نمایش و همچنین فعالیت‌های آینده گروه‌های تئاتری را نبز در فیلم تئاترهای ارایه شده ملاحظه نمایند.

علاقه‌مندان برای تهیه فیلم‌های این پنج نمایش می توانند با مراجعه به غرفه خرید کتاب سالن انتظار تماشاخانه نسبت به تهیه فیلم‌های یاد شده اقدام کنند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.