پنج هزار بازیکن فوتبال در رده سنی جوانان از سراسر کشور استعداد یابی می شود

فریدون معینی روز جمعه در جریان بازدید از مجموعه ورزشی شهید صوابی نیر در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه ریزی که در ۵/۱ سال اخیر برای آماده سازی تیم ملی جوانان کشور شد خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی شناسایی شدند و در آینده نزدیک تیم تکمیل شده و برای برگزاری مسابقات تدارکاتی مختلف آماده می شویم.

وی استان اردبیل و شهرستان نیر را دارای آب و هوای مناسب دانست و گفت: مکان مناسبی دور از حاشیه برای برگزاری کمپ تیم ملی جوانان در این استان فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان ایران نیز با اشاره به نحوه استعدادیابی بازیکنان تیم ملی گفت: در چهار منطقه کشور پنج هزار بازیکن رصد شده که در نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: هم اکنون چهار تیم همسان در رده جوانان درست کرده ایم که در هر پست ۵ تا ۱۰بازیکن هم تراز داریم.

وی گفت: اردوهای استعدادیابی فردا در شهر تبریز به اتمام می رسد و پس از آن در تورنمنت بزرگداشت حسین لطفی از پیشکسوتان فوتبال ایران در تهران شرکت خواهیم کرد.

وی برگزاری تورنمت شش جانبه به همراه تیم ملی نوجوانان و جوانان با هدف استعدادیابی های جدید ، آماده سازی تیم ، برگزاری اردوی تیم ملی و انجام چند بازی تدارکاتی در استان اردبیل و اعزام به کرواسی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده ذکر کرد.

۷۱۱۶/۵۹۴/۵۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۳۷۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کیامهر افشار نخبه فوتبال ممسنی متولد13/12/77:

    سلام: بنده کیامهر افشاربخش پدیده ای از فوتبال ممسنی متولد ۱۳۷۷/۱۲/۱۳ چنانچه دعوتم کنید جهت تست ممنون میشوم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.