پنج هزار و ۳۱۲ واحد مسکن مهر شهری در استان اردبیل تکمیل شد

۲۱اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر نیکزاد روز شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر استان افزود: سهمیه شهرستان اردبیل ۹ هزار و ۴۷۱ واحد مسکن مهر بود که دو هزار و ۳۹۰ واحد تکمیل شده ، روند اجرایی شش هزار و ۹۱۸ واحد مسکونی ادامه دارد و روند اجرایی ۱۶۳ واحد متوقف شده است.

وی گفت: در شهرستان بیله سوار تعداد کل واحدهای مسکن مهر ۴۵۴ واحد بود که ۱۰۸ واحد تکمیل شده، ۳۰۴ واحد در دست احداث است و روند اجرایی ۴۵ واحد مسکونی نیز متوقف شده است.

وی افزود: احداث ۸۱۳ واحد سهم مسکن مهر شهرستان خلخال بود که ۳۹۷ واحد تکمیل شده و روند اجرایی ۴۱۶ واحد همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در پارس آباد مغان نیز از دو هزار و ۳۹۲ واحد مسکن مهر تعداد ۸۱۳ واحد تکمیل شده و یک هزار و ۵۷۹ واحد مسکونی مراحل مختلف اجرایی را طی می کند.

وی همچنین از تکمیل ۱۱۴ واحد مسکن مهر شهرستان نیر خبر داد.

رییس کارگروه مسکن استان اردبیل اظهار کرد: مجموع کل پروژه های مسکن مهر شهرستان کوثر ۴۰۳ واحد بود که ۳۰۰ واحد تکمیل شده ، ۵۲ واحد در دست ساخت است و روند ساخت ۵۲ واحد مسکونی متوقف شده است.

وی افزود: همچنین ۴۱۸ واحد از پروژه ۵۵۴ واحدی مسکن مهر شهرستان نمین تکمیل شده ، روند اجرایی ۳۲ واحد متوقف شده و روند احداث ۱۰۴ واحد نیز ادامه دارد.

او به تکمیل ۷۷۲ واحد از پروژه ۲ هزار و ۳۳۲ واحدی شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت: ۹۲۲ واحد مسکونی روند اجرایی را طی می کند و احداث ۶۸۸ واحد نیز متوقف شده است.

وی با اشاره به این که در شهرستان سرعین پروژه مسکن مهر نداشتیم، از توقف روند عملیات احداث ۲۲۵ واحد مسکونی در شهرستان گرمی خبر داد.

وی بیان کرد: در زمینه مسکن مهر شهری از بابت پروژه هایی که در قالب خود مالکان و بافت های فرسوده که خود مردم نسبت به اجرای آن اقدام می کنند نگرانی وجود ندارد.

نیکزاد افزود: بر این اساس بیشتر تمرکز مسوولان باید بر روی پروژه های متمرکز مانند پروژه های مشارکتی ، سه جانبه ، اجاره به شرط تملیک و تعاونی باشد و تلاش کنند روند تکمیل واحدهای مسکونی در دست اجرا تا سوم خردادماه به ۷۰ درصد برسد.

وی با اشاره به این که اعلام تکمیل پروژه ها باید با رعایت اصول فنی صورت بگیرد اظهار کرد: تا سوم خرداد ماه واحدهای تکمیل شده مسکن مهر افتتاح شده و در اختیار مردم قرار می گیرد و پس از آن بر روی تکمیل پروژه های متوقف شده و در دست اجرا تمرکز خواهیم کرد.

۸۱۲۳/۵۳۰

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.