پهپادها به کمک اقتصاد آمریکا می آیند

۲۳م اسفند ،

بزرگترین شرکت تولید کننده هواپیماهای بدون سرنشین در آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد ساخت این نوع هواپیماها علاوه بر ایجاد هفتاد هزار فرصت شغلی در کشور در سه سال آینده ، بیش از سیزده میلیارد و ششصد میلیون دلار هم به اقتصاد آمریکا کمک خواهد کرد.

به گزارش ممتازنیوز، مایکل توسکانو رئیس گروه بین المللی سازنده هواپیماهای بدون سرنشین گفت در سالهای اخیر فناوری هواپیماهای بدون سرنشین رشد قابل توجه ای داشته و عملا اثبات کرده است ساخت این نوع هواپیماها در بخشهای مختلف برای کشور سودمند است .

توسکانا افزود بر اساس اخرین مطالعاتی که توسط این شرکت صورت گرفت پیش بینی می گردد ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در سه سال اینده بیش ازسیزده میلیارد و ششصد میلیون دلار به اقتصاد آمریکا کمک کند و همچنین دهها هزار فرصت شغلی نیز در کشور ایجاد خواهد کرد که این مسئله به حل مشکل بیکاری در کشور کمک می کند .

وی افزود توسعه صنایع ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در آمریکا بین سالهای دو هزارو پانزده تا دو هزارو بیست و پنج نیز بیش از صد هزار فرصت شغلی تازه در کشور ایجاد خواهد کرد و درآمد حاصل از فروش این نوع هواپیما ها برای کشور به هشتاد و دو میلیارد و یکصد میلیون دلار خواهد رسید .

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از واشنگتن، مایکل توسکانا تصریح کرد صنایع پیشرفته در حوزه کشاورزی و زراعی بزرگترین بازار برای هواپیماهای بدون سرنشین دراینده خواهد بود .

درحال حاضر پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در حریم هوایی آمریکا ممنوع است و کنگره آمریکا تنها شش نقطه در کشور را برای پرواز آزمایشی این نوع هواپیماها درنظر گرفته است .

درهمین حال شرکت های تولید کننده هواپیماهای بدون سرنشین در آمریکا در سالهای اخیر تلاش کرده اند سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا را متقاعد سازند اقدامی در جهت فراهم کردن شرایط برای پرواز این نوع هواپیماها در آسمان آمریکا صورت دهند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.