په‌په‌: همیشه در حال محک خوردن هستیم

۲۳ام بهمن ،

لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه هفته جاری در سانتیاگو برنابئو از سر گرفته می‌شود و په‌په بار دیگر برای چنین بازی مهمی به ترکیب رئال مادرید بازخواهد گشت.

وی در این‌باره اظهار داشت: ما به عنوان بازیکنان رئال مادرید نه تنها مقابل منچستریونایتد که همیشه در حال محک خوردن هستیم. این بازی بزرگی برای ما و هواداران است. امیدواریم که نتایج خوبی از این دیدار بگیریم. نمی‌دانم که در این دیدار به میدان خواهم رفت یا خیر. سخت تلاش می‌کنم تا آماده شوم، اما مربی تصمیم می‌گیرد کدام بازیکن به میدان برود.

په‌په پس از یک ماه مصدومیت در بازی شنبه شب مقابل سویا به ترکیب اصلی تیم بازگشت و در این باره گفت: بازگشت به خانه در برابر هواداران فوق‌العاده بود. پیراهنم را به کودکی هدیه دادم که هنگام گرم‌کردن از من خواسته بود. مقابل گرانادا هم تیم برتر زمین بودیم، اما تفاوت دو بازی در این بود که در بازی با گرانادا از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. سخت تلاش کرده‌ایم و باید به همین روند ادامه دهیم.

وی که مجبور شد در بازی با سویا موقعیت خود را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: پس از خروج هیگواین جلوتر بازی کردم. مربی از من خواست در خط هافبک نیز مشارکت کنم.

مدافع رئال مادرید افزود: رونالدو در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و سخت تلاش می‌کند. وی مقابل سویا هت‌تریک کرد؛ اما مهم تلاشی است که او برای پیروزی تیم انجام می‌دهد. ما باید به همین شیوه ادامه دهیم زیرا رونالدو در این روش گل‌های بیشتری می‌زند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.