په په به بازی رفت سوپرجام اسپانیا نمی رسد

به گزارش ایرنا، په په روز یکشنبه گذشته در بازی تیمش مقابل والنسیا مصدوم شد و پزشکان به او توصیه کرده اند در دیدار رفت سوپر جام اسپانیا حاضر نشود.

مصدومیت په په زمانی رخ داد که او هنگام دفع توپ مهاجم والنسیا، با ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید برخورد کرد و نتیجه آن، دریافت گل و انتقال په په به بیرون از زمین بازی بود.

به نوشته روزنامه های اسپانیا، هنگامی که په په در وقت استراحت دو تیم در پایان نیمه اول مسابقه در رختکن بسر می‌ برد، حالش بد شد و افزون بر سرگیجه، استفراغ کرد. این وضعیت، پزشکان تیم را نگران ساخت و آنها با احتمال اینکه او دچار ضربه مغزی شده است، مدافع رئال مادرید را به بیمارستان انتقال دادند.

روزنامه های اسپانیا روز سه شنبه هم با شرح جزییات بیشتری از مصدومیت په په نوشتند پزشکان تیم در معاینات اولیه، هنگامی که برای دریافت میزان هوشیاری و وضعیت حافظه په په از او پرسیدند نامش چیست؟، او پاسخ داده بود: اسمم ‘پابلو’ است و نمی دانست چرا در رختکن بسر می برد.

پس از آن پزشکان چند دقیقه ای صبر کردند، اما چون دیدند حال په په بهتر نمی شود، دستور دادند که وی به بیمارستان منتقل شود و او در آنجا در بخش آی سی‌ یو بستری شد .

پزشکان متخصص نیز پس از معاینه په په و کنترل چند ساعته او، روز بعد او را از بیمارستان مرخص کردند، اما هنوز هم توصیه می کنند در مسابقه حساس روز پنجشنبه بازی نکند.

آنها در عین حال که وخامت حال مدافع رئال مادرید را رد می کنند، اما توصیه کرده اند که برای پرهیز از پیامدهای ناگوار، استراحت مطلق کند.

به این ترتیب، او نه تنها به بازی رفت سوپرجام باشگاه های اسپانیا در روز پنجشنبه نمی رسد، بلکه در مورد حضور او در مسابقه رئال مادرید برابر ختافه در روز یکشنبه نیز تردید وجود دارد، اما انتظار می رود بتواند در بازی برگشت سوپرجام که روز چهارشنبه آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام خواهد شد، حضور یابد.

په په که روز سه شنبه برای دیدن هم تیمی های خود در تمرینات فوتبال به شهرک ورزشی ‘والدبباس’ مادرید رفته بود، در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی باشگاه رئال مادرید، از همه پیام های محبت آمیز و حمایت های اعضای تیمش، هواداران و بازیکنان تیم های دیگر قدردانی کرد و اطمینان داد در مدت کوتاهی با شرایطی عالی به زمین بازخواهد گشت .

مسابقه رفت سوپرجام باشگاه های اسپانیا میان رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگا و بارسلونا قهرمان جام حذفی این کشور اروپایی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه به وقت محلی – ۱ بامداد جمعه به وقت تهران- در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود.

باشگاه رئال مادرید اعلام کرده است، ‘رائول آلبیول’ که پس از مصدومیت په په در بازی با والنسیا جایگزین او در تیم شده بود ، در دیدار پنجشنبه شب با بارسلونا نیز جای او را خواهد گرفت تا در کنار ‘سرخیو راموس’ خط دفاعی تیم را تقویت کند.

اروپام **۱۲۳۴** ۱۵۵۱**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۵۹۶۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.