پوتین خطاب به روس‌ها: روحیات میهن‌دوستی خود را نشان دهید!

۱۳م دیماه ،

رییس‌جمهوری روسیه از تمامی روس‌ها خواست، روحیات میهن‌دوستی خود را نشان داده و به ایجاد کشوری موفق و قدرتمند کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه در بیانیه‌ای که در اولین روز سال میلادی تازه انتشار یافت، اعلام کرد: تغییرات به سمت و سویی مثبت بخشی جدایی‌ناپذیر از روسیه است.

رییس‌جمهوری روسیه در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه و موفقیت‌های این کشور به طور کامل به تلاش‌ها و انرژی مشترک شهروندان و هم‌چنین اتحاد و حس مسئولیت‌پذیری آنان بستگی دارد.

در بیانیه‌ی پوتین که در پایگاه اینترنتی کرملین انتشار یافت، آمده است: تنها از طریق با هم بودن و اتحاد است که ما، مردم روسیه می‌توانیم با اطمینان خاطر به سمت جلو پیش برویم، با تمامی چالش‌ها مقابله کنیم، سخت‌ترین مشکلات را حل‌و‌فصل کنیم و کشوری قدرتمند، موفق، آباد و جامعه‌ای آزاد ایجاد کنیم.

رییس‌جمهوری روسیه با اشاره به این که ۲۰۱۲ سالی مهم برای روسیه بود، از تمامی شهروندان روسی به خاطر همکاری، اعتماد و حمایتشان قدردانی کرد.

در همین حال، پوتین از شهروندان روسی خواست حس مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت بنیان خانواده در جامعه، خاطرنشان کرد: اجازه دهید نشاط و هماهنگی در هر خانه و خانواده‌ای در روسیه جریان داشته باشد زیرا از این طریق کشورمان قدرتمندتر و آبادتر خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.