پوران درخشنده پرونده جشنواره فیلم فجر را بست

با اکران فیلم ˝هیس، دخترها فریاد نمی زنند˝ تازهترین ساخته پوران درخشنده در برج میلاد پرونده سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر هم بسته شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، فیلم “هیس، دخترها فریاد نمی زنند” در حالی در آخرین روز جشنواره و در آخرین سانس برای اهالی رسانه و منتقدان اکران شد، که برای اولین بار و به سبب حضور جمعیت فراوانی که معلوم نبود چرا فقط در آخرین شب جشنواره به برج میلاد آمده بودند، به طور همزمان علاوه بر سالن اصلی، در دو سالن فرعی نیز اکران شد.

بنابر این گزارش، از نکته های حاشیه ای و  آزاردهنده آخرین اکران فیلم در برج میلاد می توان به حضور تعداد بسیاری خانواده های غیرسینمایی که همراه کودکان و نوزادان شیرخوار خود به تماشای این فیلم نشسته بودند اشاره کرد که سبب شده حتی تعدادی از عوامل فیلم روی سن به تماشای فیلم بنشینند.

همچنین اعتراض شدید یکی از خبرنگاران به وجود این بی نظمی ها و جمعیت بسیار اشخاص غیرسینمایی حاضر در سالن نمایش فیلم که سبب اشغال شدن صندلی بیشتر اهالی رسانه و منتقدان شده بود در ابتدای جلسه نشست پرسش و پاسخ فیلم “هیس، دخترها فریاد نمی زنند” یکی دیگر از حواشی اکران آخرین فیلم جشنواره سی و یکم فجر بود که البته شهیدی فرد بابت این مشکل از طرف دبیر جشنواره از اهالی رسانه عذرخواهی کرد.

خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.