پورحسن: امنیت جانی بازیکنان باید تضمین شود/شورای تأمین تعیین کننده میزبانی هاست

۱۳م اسفند ،

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، از احتمال تغییر محل برگزاری بازی سوم پلی آف به صورت مشروط خبر داد.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: با توجه به بعضی مشکلاتی که پس از پایان بازی های اخیر لیگ والیبال رخ داده است تنها به سبب جلوگیری از بروز مسایل حاشیه ای تصمیم گرفتیم بازی سوم پلی آف را در سالنی برگزار کنیم که تمامی امور اجرایی آن در اختیار فدراسیون باشد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصریح کرد: پیش از برگزاری بازی دوم پلی آف تمامی تیم ها با تصمیم فدراسیون مشکلی نداشتند اما در حال حاضر داد اعتراض سر داده اند و هیچ یک از آنها در برگزاری هر چه بهتر مسابقات به ما کمک نمی کند

وی اظهار داشت: اگر شورای تأمین امنیت جانی ورزشکاران را در بازی سوم پلی آف تضمین کند ما هم مشکلی با برگزاری این دیدارها در خانه والیبال تهران و سالن شهید گل عباسی ورامین نخواهیم داشت.

پورحسن یادآور شد: در حال حاضر مکاتبات خود را با شورای تأمین آغاز کرده ایم آنها باید پس از بررسی شرایط و امکانات موجود پاسخ نهایی خود را اعلام کنند در صورتی که پاسخ آنها منفی باشد با برگزاری بازی سوم پلی آف در ورامین و خانه والیبال مخالفت خواهیم کرد. هر تیمی هم که از حضور در مسابقه انصراف دهد بازنده اعلام خواهد شد و حریف آن به فینال صعود می کند.

گفتنی است، دیدار سوم مسابقات مرحله پلی آف قرار است روز چهارشنبه برگزار شود هنوز مکان اجرای این رقابت ها به طور دقیق مشخص نیست و مسئولان هنوز در حال تصمیم گیری و مذاکره می باشند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.