پورحیدری: ممنوعیت بردن نام حجازی را رد می‌کنم/ اردوی تدارکاتی به درد تیم ملی نمی‌خورد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال بحث ممنوعیت نام بردن از مرحوم ناصر حجازی در تمرینات و بازی‌های استقلال را رد کرد.

به گزارش ممتاز؛ آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی در مصاحبه‌های اخیر خود تاکید کرده که بعضی نام بردن از پدر مرحومش را در استادیوم‌ها ممنوع کرده‌اند ولی پورحیدری این موضوع را تکذیب کرد. او در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد این موضوع گفت: «راستش را بخواهید چندان تمایل ندارم در مورد این موضوعی که مطرح کردید صحبت کنم. فقط این را می‌گویم که ممنوعیت بردن نام حجازی را رد می‌کنم، او همیشه برای استقلالی‌ها قابل احترام است و همیشه در ذهن فوتبالدوستان ایرانی باقی می‌ماند.»
پورحیدری در ادامه حرف‌هایش به وضعیت استقلال اشاره کرد و افزود:« خوشبختانه تمرینات را دنبال می‌کنیم و مصدومیت چند بازیکن ما هم برطرف شده است. در لیگ برتر امتیازهای خوبی جمع کرده‌ایم و باید این روند را ادامه دهیم. البته برای استقلال قهرمانی در آسیا مهمتر از قهرمانی در لیگ است و فکر می‌کنم تیم ما این پتانسیل را دارد که در آسیا به مقام برسد. امیدوارم بازی برگشت مقابل بوریرام را با موفقیت پشت سر بگذاریم.»
پورحیدری در خصوص لغو اردوی تدارکاتی تیم ملی و برنامه‌هایی که کادرفنی تیم ملی در نظر گرفته تاکید کرد:« واقعا نمی‌دانم سببش چیست که تیم ملی حتما باید اردوی تدارکاتی داشته باشد. الان همه تیم‌های مطرح دنیا و ۳۲ تیمی که به جام جهانی راه پیدا کرده‌اند در فیفا دی‌ها بازی‌های دوستانه انجام می‌دهند و همه چیز در این مورد مشخص است. معمولا دو، سه روز قبل از بازی‌های دوستانه، بازیکنان به اردوهای تیم‌های ملی کشورشان دعوت می‌شوند و نیازی به اردوی تدارکاتی دو هفته‌ای نیست.»
او در قسمت دیگری از حرف‌هایش افزود:« لغو اردوی پرتغال به نفع استقلال شد. در ضمن سبب فشردگی مسابقات لیگ برتر را نمی‌دانم. تمام لیگ‌های دنیا تازه آغاز شده ولی ما در هفته هفتم هستیم. نمی‌دانم چرا در کشور ما، بازی‌های لیگ به صورت منطقی پیش نمی‌رود و این موضوع فقط مصدومیت بازیکنان را در پی دارد. فشردگی بازی‌ها اصلا خوب نیست.»
پورحیدری در پایان حرف‌هایش در مورد دربی حساس پایتخت تاکید کرد: «در مورد این مسابقه به موقع می‌توان صحبت کرد. در حال حاضر استقلال یک بازی حساس با استقلال خوزستان دارد و اول باید ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.