پورغلامی: موقعیت‌های گل خوبی خلق کردیم

  فرهاد پورغلامی پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل صبای قم گفت: در ۱۵ دقیقه اول بازی گل خوردیم ولی خوشحالم که بچه‌ها روحیه پیروزی داشتند. موقعیت‌های گل خوبی خلق کردیم. بازی در نیمه دوم کاملاً تحت کنترل ما بود. بین دو نیمه درباره ضعف خط دفاعی صبا به بازیکنان تذکر دادم و تذکراتم عملی شد و توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: این نتیجه چیزی از ارزش‌های صبا را کم نمی‌کند. این تیم پس از ۹ نفره شدن کار سختی پیش‌رو داشت. به گل‌محمدی تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم روند صعودی را در هفته‌های آینده طی کند.

سرمربی ملوان گفت: فیلم بازی صبا را قبلاً آنالیز کرده بودیم. کاری را که از بچه‌ها خواسته بودیم انجام دادیم و آنها وظایف‌شان را به خوبی انجام دادند. ۳ گل زدیم و چند موقعیت دیگر نیز داشتیم.

پورغلامی در مورد مسائل مالی تاکید کرد: مسائل مالی ارتباط مستقیمی به مسائل فنی دارد چون اگر بازیکنان از لحاظ مالی ساپورت شوند مطمئناً نمایش خوبی به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: امسال مهره‌های زیادی را از دست داده‌ایم اما بازیکنانی را که جایگزین کرده‌ایم ستاره‌های شهر انزلی هستند که آنها را بازگردانده‌ایم. هرگز ریخت‌وپاش مالی نکردیم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که تیم خودشان را حمایت کردند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.