پورغلامی تعویض های اجباری نگذاشت برنده بازی باشیم/ کروش به عنوان یک دوست پیشنهاد داده از مازیار زارع در دفاع بازی بگیرم

فرهاد پورغلامی پس از تساوی یک بر یک برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را خوب کنترل کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم دو تعویض اجباری مدافعان میانی ما کار را برای ملوان سخت کرد. اگر این تعویض‌های اجباری نبود روند بهتری پیدا می‌کردیم و کنترل میانه میدان را در دست می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: مصدومیت دو مدافع میانی ما باعث شد میانه میدان را از دست بدهیم و استقلال هم در نیمه دوم فشار آورد. آنها از روی ضربات ایستگاهی و سانتر‌هایی که از کناره‌ها انجام می‌دادند ما را زیر فشار قرار دادند و ما گل خوردیم اما بعد از گل کنترل بازی را دوباره در دست گرفتیم و خدا را شکر که با امتیاز از تهران خارج می‌شویم و این روند رو به رشد ما ادامه خواهد داشت.

سرمربی ملوان در مورد تمارض بازیکنان این تیم برای وقت کشی، گفت: دو بازیکن ما در جریان بازی به زمین افتادند که هر دو نیز به دلیل مصدومیت تعویض شدند بنابراین تمارضی در کار نبود. تعویض‌های اجباری مدافعان میانی کار ما را سخت کرد. زیرا اگر این دو بازیکن مصدوم نمی‌شدند می‌توانستیم در خط هافبک تعویض انجام بدهیم و کنترل بازی را در دست بگیریم.

پورغلامی در مورد جل مسایل مالی باشگاه ملوان، گفت: در این فصل نسبت به فصل گذشته تمرکز بهتری داریم و بازیکنان بدون دغدغه کار خود را انجام می‌دهند و باشگاه به تعهدات مالی‌اش عمل کرده است. مسایل مالی یکی از عوامل موفقیت تیم است. ما کارمان را انجام می‌دهیم و با کمک خدا مردم را خوشحال می‌کنیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه اگر مجبور شود از مازیار زارع در خط دفاع استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: در بخشی از بازی استقلال از زارع در خط دفاعی استفاده کردیم. کروش سرمربی تیم ملی هم با ما صحبت کرد و گفت از زارع در خط دفاع استفاده کنید اما ما اگر بخواهیم چنین کاری انجام بدهیم در خط میانی دستمان خالی می‌شود. من دوست دارم به تیم ملی کمک کنم اما ملوان فقط دو هافبک دفاعی دارد و نمی‌توانیم زارع را به خط دفاع ببریم. زارع در بخش‌هایی از بازی استقلال در پست دفاع حضور داشت و خوب هم بازی کرد.

پورغلامی در مورد اینکه کروش چطور می‌تواند برای تاکتیک‌ تیمی ملوان تعیین تکلیف کند، گفت: کروش به عنوان یک دوست و همکار به من پیشنهاد داده است و من هم دوست دارم به تیم ملی کمک کنم اما اگر زارع را به خط دفاع ببرم در خط میانی دچار خلاء می‌شویم.

پورغلامی در مورد وضعیت مهرداد اولادی، گفت: باید از اولادی تشکر کنم که بسیار با انگیزه است و اگر با همین تلاش و پشتکار ادامه بدهد می‌تواند تبدیل به همان اولادی اوج گرفته در ملوان شود. رافخایی هم نسبت به فصل گذشته فوق العاده کار می‌کند.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.