پورمحمدی: اگر آیت‌الله هاشمی در فتنه ۸۸ دخیل بود رئیس مجمع تشخیص نمی‌شد/ بعید است مشایی تایید صلاحیت شود

۳۱فروردین۱۳،

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر آیت‌الله هاشمی در فتنه ۸۸ دخیل بود، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌شد.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع طلاب جوان حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بجنورد در پاسخ به سؤالی در خصوص این‌که آیا مشایی تأیید صلاحیت می‌شود؟ گفت: به نظر من بعید است صلاحیت‌ مشایی تأیید شود. البته این فقط یک نظر است و نظر نهایی و اصلی را شورای نگهبان اعلام می‌کند.

پورمحمدی در پاسخ به این‌که آیا آیت‌الله هاشمی در فتنه ۸۸ دخیل بود؟ گفت: اصلاً. اگر دخیل بود، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌شد.

وی در پاسخ به این‌که در ائتلاف شما چه کسی نامزد می‌شود؟ اظهار داشت: هنوز فضای کشور انتخاباتی نشده و همه گذاشته‌اند برای شب آخر واین کار و شرایط را برای ما سخت کرده است. اگر شور و نشاط انتخاباتی در کشور فراهم شود آن وقت بهتر می‌توانیم تصمیم بگیریم.

پورمحمدی در پاسخ به این‌که شعار دولت، برنامه‌ها و اهداف شما چیست؟ گفت:‌ شعار دولت من، «دولت قانون، تولید و اشتغال» است. برنامه‌ای نوشته‌ام که ۱۴ سرفصل، ۱۸ سیاست و ۱۵۸ تدبیر و اقدام دارد. پیام انتخاباتیم «با دوستان مروت، با دشمنان مدارا» است. شعار اداری من «لطفاً مراجعه نکنید» است. شعار داخل ستادم، «رأی حلال» می‌باشد. هدف کلی من «دولت قانون‌مند، ملت ثروتمند و ایران قدرت‌مند» است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.