پورمختار: اصلاح‌طلبان به عنوان یک قطب‌ انتخابات ۹۲ مطرح نخواهند شد

۲۳م دیماه ،

یک نماینده اصول گرای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان با رعایت اصول نظام جمهوری اسلامی می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند. 

محمدعلی پورمختار  با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در حال حاضر نمی‌توانند بعنوان یکی از قطب‌های انتخابات ریاست جمهوری آینده مطرح باشند، گفت: عملکرد اصلاح‌طلبان در هشت سال دولت اصلاحات و پس از آن در حوادث ۸۸ توسط مردم ارزیابی شده و با توجه به آن، این گروه شاهد اقبالی از سوی جامعه نخواهند بود. 

وی ادامه داد: البته ظاهرا آنها خود علاقه‌مند حضور در انتخابات می باشند و می‌توانند با رعایت اصول نظام جمهوری اسلامی، وارد عرصه شده و در صورت تایید شورای نگهبان در انتخابات شرکت کنند اما هیچ‌گاه به عنوان یک قطب مطرح نخواهند شد. 

رئیس کمیسیون اصل نود گفت: اصلاح‌طلبان در حال بازسازی چهره‌ی تخریب شده خود می باشند و تلاش می‌کنند از موقعیت انتخابات ریاست جمهوری برای حضور مجدد در عرصه‌ی سیاسی کشور استفاده کنند. 

پورمختار با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌دانند درانتخابات توفیقی حاصل نمی‌کنند، خاطر نشان کرد: در انتخابات مجلس نهم نیز شاهد فعالیت‌های این دسته سیاسی بودیم اما کمترین اقبالی از سوی مردم ندیدند، در حال حاضر نیز سعی می‌کنند به اصلاح و بازسازی وجهه از دست رفته خود بپردازند.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.