پورمند:در تیم تداخل اموروتضادمنافع وجوددارد

علیرضا پورمند مربی تیم فوتبال گهر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با فولاد خوزستان در مورد شرایط این تیم گفت: در تعطیلی لیگ سه هفته زمان داشتیم تا به این مسابقه برسیم. یک هفته اول به دلیل مشکلات مدیریتی و بلاتکلیفی که وجود داشت به طور کامل تمرینات ما تعطیل بود. هفته دوم مدیرعامل تیم ما مشخص شد و پرویز مظلومی به عنوان سرمربی معرفی گردید. او یک روز در تمرینات حاضر شد و بعد به دلیل مشکلاتی که همه می‌دانند، ایشان هم رفتند و ما تمرینات را ادامه دادیم تا به امروز رسیدیم و منتظر مسابقه با فولاد هستیم.

به گزارش فارس،وی افزود: اگر فکر کنیم ۵۰ درصد مسائل فوتبال در ایران روحی روانی است ما این ۵۰ درصد را اصلا نداریم. بازیکنان ما با پشتکار و غیرت مسابقه آخر برابر نفت تهران را با تساوی پشت سر گذاشتند و توانستیم با عملکردی خوب امتیاز بگیریم و امیدوارم این اتفاق فردا هم بیفتد.

پورمند در مورد اینکه سرنوشت مدیرتی گهر سرانجام چه خواهد شد، عنوان کرد:‌ همان‌قدر که شما در این ارتباط اطلاع داریم من هم دارم. شاید اطلاع شما بیشتر هم باشد. تمام تمرکز من در حال حاضر روی تیم است. متاسفانه در تیم ما تداخل امور و تضاد منافع وجود دارد.

پورمند در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه از تیم فولاد به چه میزان شناخت دارید، اظهار داشت: فولاد تیم خوبی است که ساختار مناسبی دارد. آنها از یک سرمربی خوب و نام‌دار بهره می‌برند و بازیکنان خوبی دارند. کار ما مقابل این تیم آسان نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در مورد اینکه تغییر زمان و مکان بازی برای شما مشکل‌ساز نمی‌شود، گفت: مشکلات تیم ما به قدری زیاد است که این اتفاق در آن حساب نمی‌شود. ما از ابتدای لیگ هم میزبانی نداشتیم و حتی اگر در دورترین نقطه ایران هم این مسابقه را می‌گذاشتند، مشکلی نداشتیم و بازی می‌کردیم.

پورمند در مورد اینکه تیم گهر به دو قسمت تبدیل شده که قسمتی در تهران و قسمتی دیگر در کرج تمرین می‌کند، اظهار داشت: اگر مشکلات مدیریت ما حل شود کم‌کم همه چیز درست ‌می‌شود. آقای هدایتی سه‌شنبه گذشته مالکیت تیم را در اختیار گرفت و مظلومی که یکی از بهترین مربیان ایران است کار خود را به عنوان سرمربی آغاز کرد اما مشکلاتی که وجود داشت شرایط را به گونه‌ای دیگر رقم زد. مشکل اصلی تیم ما تعداد نفرات است. هر مربی که بیاید نمی‌تواند تعویضی داشته باشد گهر ساختارسازی ندارد و نه تیم امید و نه جوانان و… نداریم. باید در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کنیم. هدایتی که ۴۸ ساعت به عنوان مالک تیم شناخته شد و مثل اینکه آیت‌الله‌زاده مدیرعامل تیم شد که حدود ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد و ۱۰ درصد دیگر هم قرار بود پرداخت شود. مشکلاتی مثل محل اسکان و … هم وجود داشت که داشت حل می‌شد.

وی افزود: امیدوارم مشکلات ما حل شود. هر کسی که مثل آقای هدایتی می‌خواهد وارد ورزش شود به جای اینکه آنها را دلسرد کنیم باید حمایت کنیم تا بتوانند به فوتبال کمک کنند.

پورمند در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی در برابر فولاد خاطرنشان کرد: ما به لحاظ شادابی تمرین به شهادت بازیکنان جزو سه تیم اول لیگ هستیم؛ اما از لحاظ روحی مشکلات زیادی داریم. کار ما خیلی سخت است. به نظر من هر کسی که می‌خواهد دوره مربیگری خود را کامل کند هدایت این تیم را برعهده بگیرد تا در یک مدت کوتاه اندازه ۲۰ سال تجربه کسب کند.

تیم گهر دورود از لحاظ مدیریتی مشکلاتی زیادی دارد و سرنوشت این تیم مشخص نیست.

به همین دلیل علیرضا پورمند به عنوان مربی در کنفرانس مطبوعاتی گهر قبل از دیدار با فولاد حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.