پورمند: بازیکنان ذخیره سپاهان را داشته باشیم به بالای جدول صعود می‎کنیم

۰۲م آذر ،

mehdi musavi-7.jpg

مربی گهر از اینکه مدیر عامل سپاهان گفته است می‎خواهد چند بازیکن تازه در نیم فصل اضافه کند، متعجب است.

علیرضا پورمند در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در خصوص دیدار با تیم سپاهان، اظهار کرد: هر چند دیدار سختی پیش رو داریم و سپاهان از بهترین تیم‎های ایران است اما می‎توانیم در این بازی امتیاز بگیریم و می‎خواهیم دست پر از اصفهان برگردیم.

وی خاطرنشان کرد: خودم در سپاهان بازی کرده‎ام و می‎دانم ساختار این تیم چطور است ولی با روحیه خوبی که بازیکنان پس آمدن آقای مایلی‎کهن گرفته‎اند، به گرفتن امتیاز خوش‎بین هستیم.

پورمند با بیان اینکه با کمبود بازیکن مواجه هستیم، به صحبت مدیر عامل سپاهان که گفته قصد دارد در نیم فصل بازیکنان تازه جذب کند، اشاره کرد و مدعی شد: اگر نیمکت سپاهان را به ما بدهند، حداقل ۶ پله در جدول صعود می‎کنیم و این صحبت آقای رحیمی برای من جالب بود.

مربی گهر ادامه داد: میثاقیان می‎گفت در دیدار با ما ۸ بازیکن را در اختیار نداشته و با این حال همه دیدیم که چه بازیکنان خوبی آلومینیوم در دیدار با گهر داشت. اگر ما در دیداری ۸ بازیکن را نداشته باشیم باید قید آن بازی را بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه در دیدار با آلومینیوم حق ما باخت نبود، تصریح کرد: در نیمه اول دو تیم خوب بازی نکردند و موقعیت گل هم خلق نشد اما بد از گلی که خوردیم بازی را در اختیار گرفتیم و حتی نیمه دوم ۶۵درصد توپ در اختیار ما بود. چند موقعیت داشتیم اما استفاده نکردیم و بازی‎ای که می‎توانستیم امتیاز بگیریم را واگذار کردیم.

پورمند تاکید کرد: با اضافه کردن چند بازیکن در نیم فصل، نتایج به مراتب بهتری می‎گیریم و گهر واقعی را در ادامه خواهیم دید.

وی ابراز امیدواری کرد، ورزشگاه تختی دورود به زودی مورد تایید بازرسان AFC قرار بگیرد و بازی‎های گهر در این ورزشگاه انجام شود و اگر این مهم میسر نشد در سایر شهرهای لرستان که قابلیت میزبانی دارند، بازی‎های گهر برگزار شود تا تیم برای اولین بار از امتیاز میزبانی بهره ببرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.