پوستر فیلمی که زندگی یک تلفنچی را بهم می‌ریزد

۲۱ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، تازهترین ساخته براد اندرسون داستان یک تلفنچی ۹۱۱ است که با یک تماس مشکوک مجبور می‌شود برای نجات یک دختر نوجوان (ابیگیل برسلین) با قاتلی دیوانه روبرو شود. قاتلی که در قبل این تلفنچی نقش داشته است.

 

هالی بری در این فیلم نقش جوردن ترنر، تلفنچی ۹۱۱ را بازی می‌کند. بری برای فیلم «بالماسکه هیولا» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شده است. «مردان ایکس»، «اطلس ابر»، «غریبه کامل»، «زن گربه‌ای»، «گاتیکا» و «اره ماهی» از دیگر فیلم‌های مطرح این بازیگر سیاه‌پوست می باشند.

 

 

در پوستر تبلیغاتی «تماس» اشاره شده سالانه ۱۸۸ میلیون تماس با ۹۱۱ گرفته می‌شود، اما این تماس، یک تماس شخصی است.

 

یکی از جذابیت‌های این فیلم می‌تواند حضور براد اندرسون در مقام کارگردان باشد. اندرسون با فیلم «The Machinist» با بازی کریستین بیل در نقش مردی که با گذر زمان نمی‌تواند بین واقعیت و خیال فرق بگذارد، به شهرت رسید.

 

او پس از این دو فیلم «Transsiberian» و «ناپدیدشدن در خیابان هفتم» را ساخت که موفق نبودند و برای همین به تلویزیون روی آورد و اپیزودهایی از سریال‌های «روبیکان»، «Treme»، «فرینج»، «امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب»، «شخص موردنظر»، «آلکاتراز» و «قتل» را کارگردانی کرد.

 

نقش نوجوان فیلم را که زندگی‌اش در خطر است، ابیگیل برسلین بازی می‌کند که برای فیلم «لیتل میس سانشاین» نامزد جایزه اسکار بود. «سرزمین زامبی‌ها» و «نشانه‌ها» از دیگر فیلم‌های مطرح این بازیگر ۱۸ ساله می باشند.

 

فیلم «تماس» با بودجه ۱۳ میلیون دلاری ساخته شده است و ۱۵ مارس در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

عکس: ریسنت پوسترز

۵۷۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.