پوشش گسترده اجلاس غیر متعهدها در شبکه ‘الکوثر’

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از شبکه جهانی ‘الکوثر’؛ این شبکه در طول برگزاری این اجلاس با ارسال و پخش زنده گزارش های خبری از محل سالن اجلاس، مخاطبان این شبکه را در جریان کامل برگزاری این اجلاس و حاشیه‌های آن قرار داد.

مصدق مصدق‌پور مدیر گروه سیاسی و خبر شبکه ‘الکوثر’ در این خصوص گفت: علاوه براستقرار چند گروه خبری که جهت پوشش کامل و لحظه به لحظه این رویداد مهم از روز نخست، در محل اجلاس حضور داشتند، یک گروه تولید مجهز و کارآمد نیز در محل مستقر شده و در طول برگزاری نشست‌ها، با دعوت از شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی، نمایندگان، وزرا و سران کشور‌ها، نظرات و آرای آن‌ها را در برنامه‌های زنده و تولیدی شبکه که روزانه از شبکه پخش می‌شد منعکس می‌کردند.

مصدق‌پور یاد آور شد: قبل از شروع اجلاس نیز شبکه الکوثر اقدام به تولید وپخش مستند ‘از باندونگ تا تهران’ مبادرت ورزید که از طریق اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی جهت پخش در اختیار دیگر شبکه‌های عضو اتحادیه قرار گرفت و قسمتهای جدید این مستند در طول برگزاری اجلاس با استفاده از نظرات مهمانان و کار‌شناسان حاضر در اجلاس در حال تهیه است.

ضمنا پس از پایان اجلاس نیز این شبکه با تولید برنامه‌های مختلف دیگری، با حضور کار‌شناسان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به بررسی ابعاد مختلف، بازخوردهای جهانی و دستاوردهای این اجلاس مهم خواهد پرداخت.

فراهنگ**۹۲۶۶ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۳۸۹۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.