پوشیدن لباس‌های ایرانی آرزوی هر آرتیستی است

۲۳فروردین۱۳،

بهنوش بختیاری درگفت و گو هنر آنلاین مطرح کرد:

بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است پوشیدن لباس‌هایی که توسط طراحان ایرانی طرح می‌شود نهایت آرزوی هر بازیگری است.

بهنوش بختیاری در گفت و گو با خبرنگار سرویس مدولباس خبرگزاری هنر ایران گفت:دوست دارم همواره از لباس هایی استفاده کنم که توسط طراحان ایرانی خلق شده باشد.

این بازیگر در ادامه گفت:ما در کشوری زندگی می کنیم که فرهنگ و تمدن قدمت بسیاری دارد و طراحان ما بر اساس این فرهنگ و تمدن لباس های را طراحی می کنند و به نظر من پوشیدن این لباس ها آرزوی هر آرتیستی است.

بهنوش بختیاری پوشش در فیلم های سینمایی را عنصر بسیار مهمی در ارتباط با مخاطب و قابل باور شدن کارکتر ها دانست و گفت:لباسی که یک بازیگر به تن می کند چکیده ای از شخصیت کارکتری است که قرار است به تماشاگر نشان داده شود و در واقع معرف شخصیت و فرهنگ آن پرسوناژ است.

او دربارهٔ جشنواره مد ولباسی که اسفند ۹۱ در مصلی تهران برگزار شد گفت:کشور ما به حضور چنین جشنواره هایی احتیاج دارد ،حضور طراحان در کنار هم و تبادل نظر با یکدیگر و اعتماد تولید کنندگان به طراحان سبب می گردد همگی برای طرحی همه پسند تلاش کنند تا به این واسطه مردم برای استفاده از طرح های ایرانی ترغیب شوند.

بختیاری در پایان خاطر نشان کرد:نوع پوشش ما ارتباط مستقیم با فرهنگ جامعه دارد و امیدوار هستم طرح های طراحان با شناخت از فرهنگ ما حاصل شود.

انتهای پیام/۶۲
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.