پولادی:به جدول کاری نداریم، فقط برد می خواهیم/من و مردم کرمان رابطه خوبی داریم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مدافع – هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: ما به جدول نگاه نمی کنیم. نگاه ما به بازی هایی است که پیش رو داریم و با پیروزی در هر یک، پیروزی در بازی بعد فکر می کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مهرداد پولادی افزود: هماهنگی که انتظار داشتیم در تیم بوجود آمده و با پیروزی های اخیر پرسپولیس و تیم ملی شرایط خوبی ایجاد شده است.
 وی ادامه داد: کمی زمان لازم بود تا با توجه به تغییرات زیادی که در تیم داشتیم، هماهنگی لازم ایجاد شود و الان شرایط باثباتی داریم. ما به دنبال یک جایگاه مناسب برای شروع نیم فصل دوم هستیم. البته نگاه ما به جدول نیست. آنچه به دنبالش هستیم پیروزی در بازی های آینده است و تا پایان نیم فصل اول، پنج بازی داریم و با پیروزی در هر یک، به پیروزی در بازی بعد فکر می کنیم.
 ملی پوش پرسپولیس درباره تاثیر تعطیلات دوباره روی روند صعودی پرسپولیس، تصریح کرد: به هر حال باید تعادلی را بوجود بیاوریم. پرسپولیس بازیکنان با تجربه ای دارد و سعی می کنم با استفاده از این تجربه تاثیر این مساله را کم کنیم. به هر حال تیم ملی هم شرایط خاصی دارد. بازی با ازبکستان بسیار سرنوشت ساز است و شاید مهمترین بازی ما باشد.
 پولادی درباره بازی این هفته برابر مس کرمان، تیم سابق خود، خاطر نشان کرد: مس از تیم های خوب لیگ است که یک مربی خوب دارد. مردم کرمان عاشق فوتبال هستند و من تا زمانی که آنجا بودم رابطه خوبی وجود داشت اما یکسری افراد محدود هم هستند که می خواهند با خراب کردن این و آن خودشان را بزرگ کنند. من به این مسائل فکر نمی کنم می روم تا یک فوتبال خوب بازی کنم و عقیده دارم یکی از بازی های خوب لیگ برای تماشاگران رقم می خورد. به هر حال من با تیم مس و مردم خوب کرمان هیچ مشکلی ندارم./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.