پولادی: هواداران نباید ناامید شوند

 مهرداد پولادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران، اظهارداشت: فوتبال همین است و اگر گل نزنی، گل می‌خوری. همه ما ناراحتیم،در نیمه اول پیروز شدیم و فکر کردیم همه چیز تمام شده و فرصت‌ها را از دست دادیم اما در نیمه دوم باختیم. شکست تلخی بود اما داور مسابقه در این شکست تأثیرگذار بود.او ابتدای سوت زد ولی پنالتی نگرفت،اما چند قدم جلو آمد و دید چون چمن کنده شده پنالتی گرفت.اصلا شاید چمن در یک صحنه دیگر بلند شده بود ولی داور اشتباه کرد.

وی در خصوص انتقادهایی که از پرسپولیس و مانوئل ژوزه می شود، افزود: ژوزه تازه آمده و وقت می‌خواهد اطلاعات لازم را بگیرد و ترکیب اصلی را شناسایی کند. مانوئل هنوز از این تیم شناخت کافی ندارد و باید به او فرصت داد.به هر حال این مربی دو هفته مانده به شروع لیگ سرمربی شد و نسبت به خیلی مسائل آگاهی کامل ندارد.

پولادی با اشاره به محرومیت پرسپولیس گفت: وقتی سکوهای خالی را می‌دیدیم انگار چیزی گم کرده بودیم و شرمنده آنها شدیم.با این حال آنها نباید ناامید باشند چون به اندازه کافی فرصت داریم تا همه چیز را فراموش کنیم.یادم می آید زمانی که در استقلال بودم و قلعه نویی سرمربی بود در هفته پنجم یا ششم سیزدهم جدول بودیم ولی در نهایت قهرمان شدیم،پس از حالا نباید پیش بینی کرد و مطمئن باشید شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.