پولادگر: تکواندو برای المپیک ۲۰۱۲ علم و تجربه را در کنار هم دارد

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو در این المپیک چیزی از لحاظ علم و تجربه کم ندارد.

  سید محمد پولادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ممتازنیوز، با بیان این مطلب اظهار داشت: روزهای پایانی اردوها را سپری می کنیم و کمتر از دو روز به اعزام تیم ملی به بازیهای المپیک ۲۰۱۲لندن باقی مانده است با این وجود اعضای تیم ملی شرایط خوبی از لحاظ روحی و جسمی دارند و از هر نظر آماده هستند.
وی در خصوص پیش بینی نتایج تکواندو کاروان در المپیک گفت: معمولا نتایج تیم ملی را پیشبینی نمی کنم اما همیشه گفته ایم اگر تمام تلاش خود را در مسابقات انجام دهند و به وظیفه خود عمل کنند به طور حتم به نتیجه لازم خواهند رسید.
وی افزود: برای این المپیک هم علم و تجربه را در کنار هم داریم که نیاز اصلی موفقیت ورزشکاران است. فریبرز عسکری تجربه یک ورزشکار المپیکی را در کارنامه خود دارد و این بار هم به عنوان سرمربی تیم ملی در بازیهای المپیک حضور خواهد داشت. هادی ساعی مدیر فنی تیم های ملی هم پر افتخار ترین ورزشکار المپیکی ایران محسوب می شود و در این بازیها همراه تیم ملی است.
 پولادگر گفت: غلامحسین ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو نیز که تجربه بسیار زیادی در دوره های گذشته بازیهای المپیک و مسابقات مختلف را به عنوان سرمربی تیم ملی دارد همراه تیم بوده و برای کسب بهترین نتیجه به ورزشکاران کمک خواهد کرد و قوت قلبی برای آنها است. ذوالقدر بارها هدایت تیم ملی را در مسابقات تکواندو المپیک برعهده داشته و تجربیات و دانش فنی خوب وی به سود ورزشکاران خواهد بود.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در خصوص نتایج ورزشکاران ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن تصریح کرد: با اینکه مدالی نداشتیم اما فکر می کنم نتایج ورزشکاران ایرانی تا به حال در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن بهتر از دوره گذشته بازیها نتیجه گرفته اند و نهایت تلاش خود را کرده اند. ورزشکاران ایرانی شایستگی کسب نتایج خوب را دارند به ویژه بانوان که در این دوره خوب بوده اند در میدان بزرگ المپیک که بهترین های جهان حضور داند بانوان ورزشکار ایرانی می توانند با کسب نتایج مناسب شایستگی خود را به دنیا نشان دهند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.