پولادی: بعضی‌ها خیلی زود نکونام را فراموش کردند/ کروش گفت کره‌ای‌ها آمده‌اند تا فقط خطا بگیرند

پولادی در گفت‌وگو با خبرآنلاین؛  در مورد پیروزی بزرگ مقابل کره حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« خوشحالم که تماشاگران و همه مردم ایران را شاد کردیم. ما نشان دادیم وقتی همه پشت هم باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و خوشحالم که ایران برد بزرگی را به دست آورد. باید از تماشاگران هم تشکر ویژه‌ای داشته باشیم چون آنها خیلی خوب از تیمشان حمایت کردند و در نهایت با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند.»

او ادامه می‌دهد:« کره یکی از تیم‌های پرقدرت آسیا است ولی ما در نهایت آنها را شکست دادیم. به نظر من کره جنوبی در جریان بازی صاحب موقعیت نشد و اکثر برنامه آنها روی ضربات ایستگاهی بود. حتی کارلوس کی‌روش هم به ما گفت که کره‌ای‌ها فقط آمده‌اند تا خطا بگیرند و ما نباید در کناره‌ها به آنها خطا بدهیم. آنها چند فرصت روی ضربات ایستگاهی داشتند و ما هم چند موقعیت داشتیم ولی در نهایت به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.»

از پولادی در مورد گل جواد نکونام سوال می‌کنیم، بازیکنی که در ماه‌های اخیر مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته بود و البته از روزهای اوج فاصله داشت. پولادی در این مورد می‌گوید:« نکونام فوتبالیست بزرگی است ولی بعضی‌ها خیلی زود او را فراموش کردند. جواد زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده و دیروز هم گل حساسی را به ثمر رساند. حتی بزرگترین بازیکنان دنیا هم دچار افت می‌شوند ولی ما نباید گذشته را فراموش کنیم. نکونام گل حساسی زد و توانستیم ۳ امتیاز با ارزش بگیریم.»

پولادی در پایان حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند:«‌ امیدوارم در بازی با ازبکستان هم ۱۰۰هزار نفر به استادیوم بیایند تا آن بازی را ببریم و شانس خود را برای حضور در جام جهانی بیشتر کنیم.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.