پولادی: به توانایی‌هایم اطمینان دارم/ امیدوارم اتفاقات فصل گذشته را جبران کنیم

پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس

قرارداد جدید مهرداد پولادی با باشگاه پرسپولیس به طور رسمی در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در پی توافق صورت گرفته در جلسه ای که روز گذشته بین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و مهرداد پولادی به دست آمد، این بازیکن امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد جدید خود را برای دو فصل به ثبت رساند.

چپ پای تکنیکی پرسپولیس پس از ثبت قرارداد امروز خود عنوان کرد: با پرسپولیس دو ساله بستم. البته قرارداد من برای سال دوم توافقی است، اما برخلاف مسائلی که مطرح می شود، حضور در پرسپولیس را برای خودم سعادت می دانم.

وی افزود: دوست دارم در این فصل همراه با همبازیانم و با حمایت هواداران بتوانیم اتفاقات فصل گذشته را جبران کنیم و پرسپولیسی قدرتمند بسازیم.

پولادی در پایان درباره پست ایده آلش می گوید: من در دوران فوتبالم غیر از دفاع وسط و دفاع راست در تمام پست ها بازی کرده ام. بستگی دارد مربی چه بخواهد و غیر از دو پستی که گفتم، هر جایی بازی کنم، به توانایی های خودم اطمینان دارم.

گفتنی است پولادی فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا پرپسولیس را همراهی کرد. عملکرد درخشان او در این رقابت ها مخصوصاً دیدار با الهلال در ورزشگاه آزادی و همراهی بازی مقابل الشباب در امارات یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادی پولادی است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.