پولادی: کی‌روش نه فامیلم است نه دوستم، او برای دعوتم برنامه دارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مهرداد پولادی

 

خانه ورزش: مهرداد پولادی در خصوص دعوتش به تیم ملی اظهار داشت: بالاخره هر زمانی که یک بازیکن حتی برای چندمین بار افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست می‌آورد باید به آن افتخار کند.

وی افزود: من هم امروز ابتدا خدا را شکر می‌کنم و سپس فقط می‌توانم از کی‌روش تشکر کنم . این برای اولین بار نیست که دست به این کار زده و همیشه به من و بعضی دیگر از بازیکنان که در ذهنش جای داشتیم لطف داشته است.

پولادی ادامه داد: این کار کی‌روش باور کنید از لحاظ روحی و روانی بسیار به من کمک کرد که وصفش واقعا غیرقابل توصیف است اما مطمئن باشید من هم بازیکنی نیستم که جواب اعتماد کی‌روش را خشک و خالی بدهم و انشاءالله بسیار سریع برای خدمت به تیم ملی آماده می‌شوم.

پولادی در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کردی به تیم ملی دعوت شوی گفت: خدا را شکر این نظر سرمربی تیم ملی است. کی‌روش نگاهش ملی است و من الان این حرف را نمی‌زنم چون مرا به تیم ملی دعوت کرده است. من فقط از ایشان تشکر می‌کنم چون کار ایشان برای من از لحاظ روحی و روانی بسیار بزرگ و زیبا بود. انشاءالله بتوانم که با کمک خدا جبران کنم.

این بازیکن در مورد آخرین شرایط خود نیز گفت: خدا را شکر وضعیتم کاملا خوب شده است. در آخرین دیداری که با پزشکان داشتم رضایت کامل داشتند و اعلام کردند می‌توانم با فشار تمرینات بدنسازی خودم را آغاز کنم تا سریعتر بدنم آماده شود.به زودی تمرینات هوازی و ویژه و حتی اختصاصی خودم را دنبال می‌کنم که به شرایط بازی هم برسم. خدا را شکر همه چیز خوب است و احساس هیچ دردی ندارم. حالا با خیال راحت و انگیزه فراوان برمی‌گردم تا انشاءالله اول به پرسپولیس کمک کنم و سپس به تیم ملی کشورم. باور کنید انگیزه فراوانی دارم.

 

این بازیکن دربارهٔ اینکه گفته می گردد به خاطر رابطه به تیم ملی دعوت شده اظهار داشت: روز اولی نیست که به تیم ملی دعوت می شوم. کی‌روش صد در صد برنامه داشته و من را دعوت کرده است. او قبلا هم بعضی مصدومان را دعوت کرده بود. کی‌روش برای آینده من را می خواهد و شاید بخواهد در این اردو من را امتحان کند. مطمئن باشید کی‌روش هر کاری انجام می دهد هدفی دارد. به خاطر دعوتم به تیم ملی این حرف را نمی زنم و مطمئنم که او با دقت همه چیز را زیر نظر دارد. او با دقت بوده که اکنون در جام جهانی هستیم و کسی چنین تصوری نداشت. کی‌روش نه فامیل من است و نه دوستم. او سرمربی تیم ملی است و من هم یک بازیکن که می خواهم به تیم ملی دعوت کنم. مطمئن باشید با قدرت و افتخار برمی گردم.

مدافع پرسپولیس در پایان دربارهٔ بازی مقابل صبا نیز گفت: بچه‌ها بسیار خوب کار کردند و به نظرم شایسته پیروزی بودیم اما فوتبال همین است. یک روز توپ های ما گل می‌شود و یک روز هم گل نمی‌شود اما به نظرم اصلا شایسته باخت نبودیم.

 

فارس

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.