پولاد کیمیایی بازیگر خواننده قاتل اهلی مسعود کیمیایی

حضور پولاد کیمیایی بعنوان خواننده قاتل اهلی!

براساس اخبار منتشر شده پولاد کیمیایی به عنوان یک خواننده در فیلم قاتل اهلی پدرش مسعود کیمیایی حضور خواهد داشت!

حضور پولاد کیمیایی در فیلم قاتل اهلی

علی‌رغم اخباری که در رابطه با عدم حضور پولاد کیمیایی در «قاتل اهلی» شنیده می‌شد، وی در شمایل خواننده در این اثرسینمایی ظاهر خواهد شد.
پس از اینکه نقش‌آفرینی حافظ ناظری خواننده آلبوم «ناگفته‌ها» در جدیدترین اثر سینمایی مسعود کیمیایی منتفی شد، شنیده‌های ما از یک منبع آگاه حاکی از این است که برخلاف تصورات اولیه پولاد کیمیایی به عنوان خواننده در فیلم پدر خود نقش‌آفرینی خواهد کرد.

از چند روز قبل فیلمبرداری آخرین اثر سینمایی مسعود کیمیایی که درچندین نوبت آغاز تولید آن به تعویق افتاده بود، کلید خورد.

پرویز پرستویى، پگاه آهنگرانى، امیر جدیدى، پرویز پورحسینى، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمى، حمیدرضا افشار، رضا رشیدپور، اکبر معززى، سعید پیردوست، شراره دولت آبادى، هستى محمایى، کاترین اصلانى، ثریا قاسمی بازیگران «قاتل اهلی» را بنا بر اخبار روابط عمومی این پروژه تشکیل می‌دهند و خیلی‌ها تصور کردند که فرزند وی پولاد کیمیایی این بار در فیلم پدر نقش‌آفرینی نمی‌کند.

قرار است اولین نمایش «قاتل اهلى» در جشنواره امسال باشد. تهیه کنندگى تازه ترین فیلم کیمیایى را منصور لشکرى قوچانى برعهده دارد که تاکنون فیلمهاى «خط ویژه»، «کوچه بى‌نام» و «عصر یخبندان» از او اکران و علاوه بر موفقیت در جشنواره در اکران عمومى نیز با استقبال مخاطبان روبرو شده است. این فیلم داستان زندگى حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویى بازى می کند.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : khabargozarisaba.ir


باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.