پول زیاد دست مردم عامل گرانی ها

رییس شبکه خانه‌های صنعت و معدن ایران گفت: بانک‌ها به عناوین مختلفی سرمایه‌گذاران کشور را فریب می‌دهند.
 هادی غنیمی‌فرد افزود: باید برای بهره ۲۱ درصدی بانک‌های کشور نماز وحشت خواند.
وی با تاکید بر اینکه رباخواران در یک شب نرخ سود بانکی کشور را ۱۰ درصد افزایش داده‌اند، بیان داشت: نرخ کنونی سود بانکی کشور به هیچ عنوان متعادل نیست.
او با تاکید بر اینکه باید ربا را بشناسیم، افزود: بانک‌های کشور از سپرده‌های مردم تشکیل شده‌اند و این در حالی است که آنها از این سپرده‌ها، سودهای آنچنانی دریافت می‌کنند.
به گفته رییس شبکه خانه‌های صنعت و معدن ایران، باید به دلیل افزایش نرخ سود بانکی، تابلوی پلمپ بر کلیه بانک‌های کشور زده شود.
وی، عمده گرفتاری بخش تولید را ناشی از سود بانکی دانست و اظهار کرد: عدم تزریق نقدینگی یکی دیگر از مشکلات بخش تولید به شمار می‌آید.
غنیمی‌فرد عنوان کرد: این موضوع که نرخ بهره بانکی باید بیشتر از تورم باشد موضوع غلطی است و در هیچ کتاب اقتصادی به این موضوع اشاره نشده است.
وی با تاکید بر اینکه پول زیاد در دست مردم باعث گرانی‌های اخیر شده است، ادامه داد: تا زمانی این پول در دست مردم باشد، همچنان شاهد تداوم گرانی‌ها خواهیم بود.
رییس شبکه خانه‌های صنعت و معدن ایران تاکید کرد: باید پول زیاد در دست بخش تولید باشد، چرا که با افزایش تولید و افزایش عرضه شاهد ارزانی‌ها خواهیم بود.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فرهاد.:

    با سلام.بخدا من یکی خجالت میکشم از این وضع.باید میمردم تا این روز ها رو نمیدیدم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.